Kucoin: new user rewards niet op te nemen in de praktijk??

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globalcitizen
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 10:20
Mijn vraag
Kort geleden heb ik me aangemeld bij Kucoin waarbij een new user bonus "up to 3200 USDT" in het vooruitzicht werd gesteld.
Ik heb nu 4 van de 5 new user tasks uitgevoerd en (toevallig...?) 19 USDT gewonnen.
Klopt het dat ik deze in de praktijk niet kan krijgen, omdat het minimum voor withdrawal 20 USDT is?

Verdere toelichting:
De laatste, 5de opdracht is om alle "professional trading" opdrachten uit te voeren (dat gaat me te ver, ook omdat helemaal niet zeker is dat ik daarmee minimaal 1 USDT win). Begrijp ik goed dat er geen andere manier is om aan de vereiste 20 USDT te komen?
Uiteraard had ik geen 3200 USDT verwacht te krijgen, maar dat ik helemaal niets als signup bonus krijg, valt me tegen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12:07

NeoflexNL

Forever young

Ik heb geen precies antwoord op je vraag, maar je kan wel traden met dat gratis geld. Withdrawals weet ik niet maar wellicht dat je met die 19 dollar 20 kan maken door een kleine trade te maken.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globalcitizen
NeoflexNL schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:33:
Ik heb geen precies antwoord op je vraag, maar je kan wel traden met dat gratis geld. Withdrawals weet ik niet maar wellicht dat je met die 19 dollar 20 kan maken door een kleine trade te maken.
Dankjewel.
De 19 USDT staan niet bij activa, maar in een apart rewards bakje in de Rewards Hub waarbij een teller 19/20 staat. Ik geloof niet dat ik iets met die 19 USDT kan doen, en nieuw gekochte USDT komen ook niet bij die 19 USDT (ik had PLU in USDT omgewisseld en die staan bij activa, los van de rewards USDT).
Het lijkt me een truc, waarbij slechts een klein aantal nieuwe gebruikers werkelijk iets krijgt.

Ik vraag het m.n. om te weten of ik nog op meer USDT moet wachten of de USDT van PLU gewoon al kan verkopen (om niet 2x transaction fees te betalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globalcitizen
Ter info: ik heb net de online Kucoin klantenservice gecontacteerd. Die zijn tamelijk kortaf maar bevestigden dat er geen andere mogelijkheden dan de tasks zijn, en effectief geen signup bonus als je 20USDT niet haalt.