Amazon.nl vooruitbestellingen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASx2608
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-06 19:38
Beste Tweakers,

Ergens in augustus had ik Spider-Man 2 vooruitbesteld. De game was gisteren uitgekomen en ik verwachtte op ieder moment een code voor alle leuke preorder bonussen. Heb ik niet gekregen en ben toen naar de klantenservice gegaan. Helpte totaal niet want volgens de klantenservice van amazon.nl zeggen ze dat ze geen preorder bonussen uitgeven, maar die bonussen staan rechtstreeks op de website. Ze staan er nog steeds. Screenshot staat hieronder. En mijn vraag is nu, hoe kan ik toch die bonussen krijgen van mijn bestelling?

Screenshot:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K3liU428XPDgvkED9FzsJUAiIic=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V1shamNYzUtUu6fVVoKwzr8x.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 22:50

nFo

Krijg je die niet met de game zelf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Laatst online: 09:36
Gewoon die screenshot naar ze sturen. Codes zul je wel niet krijgen, maar een kortingscode oid wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-10 21:05
@ASx2608
Probeer eens direct de uitgever (sony) te benaderen. Amazon is de reseller maar heeft uiteraard de game niet gemaakt.
Vermoed dat dat de snelste route.

[ Voor 14% gewijzigd door chrisborst op 21-10-2023 13:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASx2608
@nFo

Nee de game heb ik al, maar de preorder bonussen krijg ik niet van amazon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASx2608
@chrisborst

Dat ga ik proberen te doen, maar de sony customer support is gesloten dus kan nu niet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:57
Mail sturen naar amazon.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carnage6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-09 11:04
Ik heb het zelfde, ook bij amazon.nl besteld en geen code mogen ontvangen.
Chat gaf mij een zelfde melding, dat ze niets doen inhoudelijk met game content... dat is niet geheel de vraag lijkt mij maargoed ze verwezen dus door naar sony zelf dus hang daar nu aan de lijn...
Heb ook nog de chat geprobeerd maar daar kom je ook niet verder althans ik niet, die verwezen mij door naar het telefoon nummer +20 709 5025 dus nog maar ff in de wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:12
https://www.amazon.co.uk/...lay.html?nodeId=202132750

Volgens de Engelse versie(zelfde bedrijf namelijk Amazon Europe Core S.à r.l(of een van de andere namen die ze ge ruime ). Dus ze doen er zeker wel wat mee. In geval van opsturen hebben ze meestal je E-mail en sturen de meeste winkels het via E-mail sommige(meestal waar je hem fysiek komt ophalen) doen die er een losse code bij. Maar er zijn meer mensen die de spider man 2 pre order bonis code niet hebben gekregen van Amazon.
Pagina: 1