Jij bent je druk aan het maken of deze nep is, alléén maar op basis van de schuim hoofdband?
Ik zie zo op het oog verder helemaal niks vreemds aan je fotos… Nu zijn de fotos natuurlijk met kunstlicht gemaakt, en met overwegende nadruk op die hoofdband, maar dan nog.
Ik heb zelf een HD580 Precision. (Al héél lang)
Daarvan heb ik ook al een aantal malen die schuim hoofdband vervangen. Gewoon onderdeel besteld via de officiele Sennheiser shop. Valt me op dat de laatste keer dat ik deze vervangen heb die wel van mindere kwaliteit lijkt dan de vroegere variant.
Na verloop van tijd is dat schuim in die hoofdband gewoon op.
Dit ziet er precies zo uit als op jouw fotos.
Bij die van mij is het schuim ook weer zo plat als een dubbeltje.
Geen punt, kun je gewoon vervangen, die band kun je eruit schuiven.
Overigens had je ook meteen in je eerste post mogen vermelden dat je hem tweedehands gekocht had.
Enig idee hoe oud ie is?
Ik zie over het gehele internet twee versies op de fotos… met en zonder die R en L markeringen. Heeft dus niks met nep te maken, en is ook niet vreemd.
Mijn HD580 heeft precies zo’n zelfde labeltje op die plek, en ook zo’n R en L eronder, maar die is dus al vrij oud. Kan best dat Sennheiser in de loop der tijd hier een kleine verandering in het design heeft toegepast.
En natuurlijk kan TS een oudere variant hebben. Hij is immers toch tweedehands gekocht?
-They say the User lives outside the Net, and inputs games for pleasure.... No one knows for sure... but I intend to find out!! .... REBOOT!!!!