Vraag
Alle reacties
Als ik dat zo zie, weg halen en betegelen. Ben je er voor jaren vanaf. Al het andere lijkt uitstel.
Is het een huurwoning, vraag jezelf af hoelang je er wilt blijven, doe dan eventueel opknappen.
Ik had een zo uitziend plafond een jaar of 12 na het opknappen door de woningvereniging. Ze hebben er een heel mooi verlaagd plafond in gemaakt. De vorige huurders hadden er een onoplosbaar zootje van gemaakt.
Is het een huurwoning, vraag jezelf af hoelang je er wilt blijven, doe dan eventueel opknappen.
Ik had een zo uitziend plafond een jaar of 12 na het opknappen door de woningvereniging. Ze hebben er een heel mooi verlaagd plafond in gemaakt. De vorige huurders hadden er een onoplosbaar zootje van gemaakt.
Ja dacht ook dat betegelen meer definitieve oplossing is, anders blijft dit terug komen en moet ik het elke paar jaar doen.
Douchecabine met achterwand erin zetten? Denk stuk minder werk en wellicht goedkoper
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Ik zou iets meer investeren en het hele spul er uit halen en mooie tegels er in laten zetten. Lijkt me veel duurzamer dan een douchebak met van die gore randjes.
:strip_exif()/f/image/UggSzMVGGEw5qLGXC8qfC8DM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jGybPdZOtRGSseUwgMg6n9Ye.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VmNQZrWY68AIOUSTBocX5pbB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SZuroBIxEJMDUhsSkQx49faP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7gioZHSswEdVcnTDktt35kz6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/97CQ19tCznLlMxsQjMMNZEGM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gLwTDaZT9m7YN1V5e7ZIXurt.jpg?f=fotoalbum_large)