De volgorde van pagina's wijzigen in word 2021

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bon-vivant
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 18-04 15:14
Mijn vraag
...
Hoe kan ik de volgorde van de pagina's aanpassen in word. Oftewel een hele pagina verslepen naar een andere locatie in het document.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik word, versie 2021 op een windows 10 systeem

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al iets gevonden over het bestaan van een "paginasorterder" in word. Deze schijnt uit te hangen onder het hoofdmenu "weergave". Maar deze uitleg ging uit van de oude interface van word (met dropdown-menu's). Ik maak gebruik van het lint. Ik zie daar helemaal geen menu "weergave".

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:38

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je kunt via "Beeld" naar de "Overzicht" of "Concept" Weergave. Dan kan je de volgorde wijzigen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 20-10-2023 16:21 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bon-vivant
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 18-04 15:14
Het is me niet helemaal duidelijk hoe ik binnen "Overzicht" de paginavolgorde kan wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:22
Is het niet makkelijker om de des betreffende pagina te kopiëren en dan te plakken op de goede locatie. Daarna de pagina op de foute locatie verwijderen?

apollo13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Word werkt niet met pagina's, maar hoofdstukken, paragrafen, alinea's. En secties. Als je per pagina wilt verplaatsen zal je daar een losse sectie van kunnen maken. Of inderdaad handmatig selecteren, knippen, plakken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)