Coinbase uitbetalen naar mijn rekening

Pagina: 1
Acties:
  • 7.117 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tantekoos
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 20-10-2023
Hallo,

Ik heb wat bitcoins gekocht op platform Coinbase in de laatste 2 jaar.
Nu wil ik een gedeelte opnemen en laten uitbetalen maar als ik de optie "uitbetalen" kies, wordt mijn credit card niet geaccepteerd (kan niet uitbetalen). Ik zat te googelen maar ik ben niet zo goed in de materie.
Volgens dit link:
https://start2bitcoin.com...20je%20bankrekeningnummer.
moet ik een account openen in Bitvavo, daarna is een SEPA boeking naar eigen rekening wel mogelijk.

Is dit wat het moet gebeuren?

Alvast dank voor een antwoord :-)

TK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
dat is idd de gemakkelijke weg.
account bitvavo en even verifiëren, en dan naar jou bitvavo account overboeken.

Las ook dat Ferrari tegenwoordig btc accepteert.
Maar ja, dan moet je maar net een Ferrari willen,

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 22:10
tantekoos schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 13:25:
Hallo,

Ik heb wat bitcoins gekocht op platform Coinbase in de laatste 2 jaar.
Nu wil ik een gedeelte opnemen en laten uitbetalen maar als ik de optie "uitbetalen" kies, wordt mijn credit card niet geaccepteerd (kan niet uitbetalen). Ik zat te googelen maar ik ben niet zo goed in de materie.
Volgens dit link:
https://start2bitcoin.com...20je%20bankrekeningnummer.
moet ik een account openen in Bitvavo, daarna is een SEPA boeking naar eigen rekening wel mogelijk.

Is dit wat het moet gebeuren?

Alvast dank voor een antwoord :-)

TK
Volgens jouw eigen link kun je prima euro's uit laten betalen via Coinbase, toch? Het zal dan via sepa zijn en je moet vantevoren je rekening geverifieerd hebben (dat met je cc rekening niet kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louisa1959
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 11-01 20:39
Hoe schrijf je veilig over van coinbase naar bankrekening, wat is een veilig bedrag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 22:10
Louisa1959 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 21:49:
Hoe schrijf je veilig over van coinbase naar bankrekening, wat is een veilig bedrag
Definieer veilig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a.boogerd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 11:36
Het is natuurlijk handig om eerst even een klein bedrag over te maken. Is het niet direct naar je rekening via sepa danwel naar bitvavo en dan naar je bankrekening.

Zo test je de procedure en weet je of het goed gaat voordat je door een foutje meer verliest dan je lief is.

(Blijf het bijzonder vinden dat men pas na 2 jaar eens gaat proberen of geld op te nemen. Bij een shady platform had je hier voor een grote verassing kunnen komen te staan. Of bij een gevalletje FTX crash had je nu ook niet snel actie weten te ondernemen.)

• Mountain91
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21-02 08:52
Ik heb een vraagje. In mijn account heb ik nog bitcoins staan. Als ik dit wil verkopen/ overmaken naar mijn betaalrekening geeft Coinbase de volgende melding ' U heeft geen Bitcoin om te verkopen. Koop er een paar om aan de slag te gaan.'...Zie afbeelding. Iemand een idee wat te doen, want er staat wel gewoon in mijn account dat ik x Bitcoins heb ( in de afbeelding staat bij verkoop weer dat ik geen Bittcoin heb)

- ID verificatie is goedgekeurd
- Betaalmethode (waaronder Paypall is toegevoegd).

Help!

Alvast bedankt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-yd45y4h8pHkjOod6v44JF_bIUg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1R7eqW3EwRO5nA9UzAfY4QKp.png?f=fotoalbum_large

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:34

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Staan je bitcoins wellicht ergens vast ivm staking?
Dan moet je dat eerst stopzetten.

Garmin FR245M + HRM-RUN

• Mountain91
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21-02 08:52
Zegt mij niks en zie ook nergens dat het vast staat ivm staking. Kan het wellicht iets anders zijn? Bedankt!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.