Na een jaar of 10 gebruik van mijn dunne Philips-HD-beeldscherm ben ik niet ontevreden, maar wil ik toch rustig oriënteren op een nieuw beeldscherm. Eigenlijk zit ik elke dag aan mijn -nog ouderwetse- pc en ik gebruik niet echt zware software/games, maar sinds een jaar of twee kijk ik toch graag video's via mijn pc. Hoofdzakelijk gebruik ik hem voor het schrijven (Word) en mail/internet, verder weinig.
Daarom zoek ik een scherm dat niet topkwaliteit is, maar wel voldoende om basiczaken uit te voeren.
Ik heb ook een iets groter scherm overwogen, maar weet niet of je dan juist minder overzicht krijgt?
Ook zag ik wat bollende schermen, heeft iemand daar ervaring mee?
En als andere component zoek ik een redelijk energiezuinig scherm.
Op webshops zie ik echter heel vaak het schrikbarende label F/G staan, wat neem ik aan slaat op hoog energieverbruik?
Heeft iemand tips welk type, eventueel merk/model en eventueel richtprijs geschikt zou zijn voor mijn basic activiteiten? Eígenlijk geef ik er liever niet meer aan uit dan ca. €500,-, maar dat is echt max.
Alvast bedankt.
Daarom zoek ik een scherm dat niet topkwaliteit is, maar wel voldoende om basiczaken uit te voeren.
Ik heb ook een iets groter scherm overwogen, maar weet niet of je dan juist minder overzicht krijgt?
Ook zag ik wat bollende schermen, heeft iemand daar ervaring mee?
En als andere component zoek ik een redelijk energiezuinig scherm.
Op webshops zie ik echter heel vaak het schrikbarende label F/G staan, wat neem ik aan slaat op hoog energieverbruik?
Heeft iemand tips welk type, eventueel merk/model en eventueel richtprijs geschikt zou zijn voor mijn basic activiteiten? Eígenlijk geef ik er liever niet meer aan uit dan ca. €500,-, maar dat is echt max.
Alvast bedankt.