Degelijke USB-stick

Pagina: 1
Acties:
  • 325 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deantje
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 11-02 17:21
Graag wil ik op korte termijn kijken naar een degelijke USB-stick. Het doel is eenvoudige wordbestanden en foto's. Vooral met het oog op de feestmaand(en) binnenkort, waarbij er vast weer gunstige acties zullen zijn.
Welke merken/typen zou u aanraden, in de legio mogelijkheden? Prijs vind ik secundair; eerst maar de kwaliteit van de USB-stick.
Als ik bij bekende webshops zoek naar een USB (liefst 3.0, maar niet per se) vind ik talloze soorten.
Ik zie iets van (a) leessnelheid en (b) schrijfsnelheid vermeld bij specificaties, maar heb hier geen idee van.
Ik weet nog dat ik in het verleden van een redelijk onbekend merk een 'super snelle' had die warm werd en na een kwartaal kon worden afgeschreven, defect.
Klopt het ook dat USB-sticks met relatief veel ruimte (bijv. 64GB, 128GB >) bij het scannen met virussoftware juist trager zijn in vergelijking met de beperktere 16GB of 32GB?
Heeft u goede tips?! Alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:17

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Een schopje naar Componenten koopadvies ga ik echter niet aan beginnen gezien het ontbreken van een eigen voorstel. Open daar een nieuw topic, dan krijg je een templatetje te zien wat we graag willen weten en kan je je eigen shortlist met voors en tegens erbij plaatsen.

Dit topic is gesloten.