Hi! Het volgende.
We hebben een kast waar 3 lampjes in kunnen. Een spot (GU4), en twee led lampjes (G4). In totaal 40W.
Helaas is de transformator door ouderdom kapot gegaan waardoor geen van de lampjes het meer doet.
:fill(white):strip_exif()/f/image/2wx9VG1WQPMVfjNmoEUCr9Zx.png?f=user_large)
Daarom naar de ijzerwarenwinkel die dit soort dingen heeft. Daar twee trafo's én een Amazon trafo verder heb ik nog geen werkende kastverlichting. Daarom roep ik nu de hulp in van echte experts
.
:fill(white):strip_exif()/f/image/SME96pFMO1u5pNN0guroO38R.png?f=user_large)
Trafo A is logisch dat het niet zou werken.
Trafo B is gek dat het niet werkt, want LED wattage is > 2.5.
Trafo C is gek dat het niet werkt, want LED wattage is binnen de gestelde limiet (0-30).
Trafo A en B werkten wel als ik de spot voor een 20W halogeen verving, en twee steeklampjes LED deed. Dat sluit dus probleem met voetschakelaar/bekabeling uit. Maar ik wil alles graag LED.
Waar moet ik rekening mee houden om een wel geschikte trafo te vinden?
Snoer gaat van stopcontact > voetschakelaar > trafo > lampjes.
We hebben een kast waar 3 lampjes in kunnen. Een spot (GU4), en twee led lampjes (G4). In totaal 40W.
Helaas is de transformator door ouderdom kapot gegaan waardoor geen van de lampjes het meer doet.
:fill(white):strip_exif()/f/image/2wx9VG1WQPMVfjNmoEUCr9Zx.png?f=user_large)
Daarom naar de ijzerwarenwinkel die dit soort dingen heeft. Daar twee trafo's én een Amazon trafo verder heb ik nog geen werkende kastverlichting. Daarom roep ik nu de hulp in van echte experts
:fill(white):strip_exif()/f/image/SME96pFMO1u5pNN0guroO38R.png?f=user_large)
Trafo A is logisch dat het niet zou werken.
Trafo B is gek dat het niet werkt, want LED wattage is > 2.5.
Trafo C is gek dat het niet werkt, want LED wattage is binnen de gestelde limiet (0-30).
Trafo A en B werkten wel als ik de spot voor een 20W halogeen verving, en twee steeklampjes LED deed. Dat sluit dus probleem met voetschakelaar/bekabeling uit. Maar ik wil alles graag LED.
Waar moet ik rekening mee houden om een wel geschikte trafo te vinden?
Snoer gaat van stopcontact > voetschakelaar > trafo > lampjes.