Is black friday het waard om op te wachten?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CYNXX
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 25-10-2023
Had een vraag ivm de black friday sales in de toekomst. Natuurlijk kunnen jullie deze niet voorspellen :) Maar wou achterhalen uit jullie persoonlijke ervaringen of het waard was om voor bepaalde componenten te wachten.

Reden dat ik dit vraag omdat ik rond heb gekeken naar de pricewatch van een paar GPUs, maar dan merk ik dat bij een aantal GPUs zoals een RTX 3090 de prijs enorm hard stijgt vlak voor black friday, wat is jullie mening? Welke componenten zijn het wel/niet waard om op te wachten?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• onno oliver
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 02-06 13:11
Zie dat producten in Europa een paar tientjes goedkoper worden.

Soms denk ik eerst is de prijs verhoogt en daarna weer korting korting geven.
Resultaat: de uiteindelijke prijs is even hoog als de basisprijs.

De zomer of winter Solden in België kunnen interessant zijn daar ze meer korting geven dan op black friday.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onno oliver
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 02-06 13:11
Soms vergelijk ik Friday en Monday met de Dolle Dwaze dagen van de Bijenkorf en het ter ziele gegane V&D met hun prijzen circus. Daar was of is en team een jaar bezig met interessante items en deals voor hun klanten.

Ik denk als Tweakers wil je je hardware gelijk en ga je niet een paar maanden wachten tot je GPU een paar tientjes goedkoper is? Voor het zelfde geld een nog snellere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Volgens mij zijn de aanbieding nooit echt groot geweest, want 10 jaar geleden was het uberhaupt geen ding hier.

Onder de streep zie je soms goede aanbiedingen, op artikelen met hoge marge. Oftewel spellen op Steam bijvoorbeeld. Of een jaar abbo op een stuk software. Als je geluk hebt nog op de te dure accessoires voor je camera. Maar niet op spul waar al weinig marge op zit om te beginnen, waar meeste PC hardware onder valt.