[PW][V&A] [Suggestie] Filteren op beschikbaar sinds

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horatius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08:15
Hey,

Ik zit te kijken naar een 2e hands telefoon en zou eigenlijk graag willen filteren op "beschikbaar sinds" van het product in de PW, volgens mij kan dit ook niet in de pricewatch noch V&A.
Want ik wil een telefoon die maar zoveel jaar oud is ivm software updates, je kan wel filteren over hoe lang het product al gebruikt is maar niet wanneer het uitgekomen is.

Dit zou voor mij ook best handig zijn in de PW, onder andere voor telefoons maar ook PC behuizingen (server).

Mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:19

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Horatius Dit kennen we al, in de Pricewatch: categorie: Smartphones (of elke andere categorie), klap het "Overige" blokje open, links onderaan. En daar is een filter "Verkrijgbaar sinds". Deze datum is gebaseerd op wanneer dat product bij ons voor het eerst een prijs heeft gehad en dus niet de daadwerkelijke releasedatum.

Is dit wat je zoekt of mis je nog iets? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

@Horatius zie bovenstaand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horatius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08:15
Glaanie schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 16:17:
@Horatius Dit kennen we al, in de Pricewatch: categorie: Smartphones (of elke andere categorie), klap het "Overige" blokje open, links onderaan. En daar is een filter "Verkrijgbaar sinds". Deze datum is gebaseerd op wanneer dat product bij ons voor het eerst een prijs heeft gehad en dus niet de daadwerkelijke releasedatum.

Is dit wat je zoekt of mis je nog iets? :)
Hmm die zie ik niet? Hij mist in V&A.

https://imgur.com/a/82IvH4e

categorie: Smartphones

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

@Horatius Ah, ik had niet verder gekeken dan de PW :P Maar dat komt omdat ik er vanuit ging dat filters in V&A en PW hetzelfde zouden zijn, blijkbaar geldt dat voor deze (en ook Getest vanaf) niet. Ik vermoed een bugje, omdat er pasgeleden aanpassingen in de code zijn gedaan omtrent rekenen met tijd en daar waren elders ook bugs ingeslopen. En laten dit nou net twee filters zijn die iets met tijd doen :) Dus ik verplaats dit topic naar Stoute bugs, zodat ze daar verder naar kunnen kijken.