Ik zoek een USB-C hub dat ik aan een camera rig (of alles met het juiste schroefgat) kan bevestigen.
Enkel USB-C poorten en power delivery. (Liefst USB4 of TB4 maar of die al bestaan?)
De bedoeling is om van alles op mijn iPhone 15 Pro Max aan te sluiten die in een film cage zal zitten.
Op die cage wordt oa storage, audio, licht en andere zaken gemonteerd.
Alles moet zo compact mogelijk blijven en gewicht mag ook niet vergeten worden.
Daarnaast zou het fijn zijn alles alles netjes in elkaar zit en oogt.
Ik zou een standaard USB-C hub kunnen kopen en die met tyraps aan de cage kunnen bevestigen maar dat lijkt mij niet ideaal. Een clamp met shoe mount zou kunnen maar ook wordt wat bulky.
Mijn hoop is dat iemand in de foto/video wereld hier al een oplossing voor heeft bedacht.
Enkel USB-C poorten en power delivery. (Liefst USB4 of TB4 maar of die al bestaan?)
De bedoeling is om van alles op mijn iPhone 15 Pro Max aan te sluiten die in een film cage zal zitten.
Op die cage wordt oa storage, audio, licht en andere zaken gemonteerd.
Alles moet zo compact mogelijk blijven en gewicht mag ook niet vergeten worden.
Daarnaast zou het fijn zijn alles alles netjes in elkaar zit en oogt.
Ik zou een standaard USB-C hub kunnen kopen en die met tyraps aan de cage kunnen bevestigen maar dat lijkt mij niet ideaal. Een clamp met shoe mount zou kunnen maar ook wordt wat bulky.
Mijn hoop is dat iemand in de foto/video wereld hier al een oplossing voor heeft bedacht.