Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dummy22
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 01-04 13:28
Mijn vraag
...

Ik ontvang mijn mail uren later dan verzonden, dit kan ik controleren omdat ik ook een mailbox heb van telenet
waar het wel onmiddellijk.binnenkomt.
Weet iemand de oorzaak hiervan .Het is begonnen na een update van Thunderbird, als ik dit niet kan oplossen dan heb ik Thunderbird niet meer nodig omdat ik soms snel moet reageren op een mail
Dank u .

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Van alles kan eraan ten grondslag liggen, zonder meer context valt daar verder weinig over te zeggen.
- Er kan een technische storing zijn, waardoor eea in bezorging vertraging oploopt (bezorging mail kan tot maximaal een week duren zover ik weet)
- Wellicht is er ingesteld in de mail client dat de mail vertraagd moet worden verzonden (door de verzender dus ingesteld)
- Vertraging komt vanuit het anti-spam filter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 10:11

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Van welke (mail)provider naar welke?
Geef eens de tijden:
  • x -> y
  • x -> telenet
  • y -> telenet
  • y -> x
Wellicht is er een patroon te vinden.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je zult inderdaad veel meer info moeten geven over de precieze situatie. Neem ook even wat hits van varianten van zoeken bij google naar 'thunderbird mail arrives late' door en geef aan wat daar resultaten van zijn.
-
In de eigenschappen (headers) van de mail kan je de hele route zien. Check die.

Ook: heb je niet per ongeluk in je mail client staan dat die eens per uur kijkt of er nieuwe mail is? ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)