boyalink: kan ik deze direct aansluiten op een box

Pagina: 1
Acties:
  • 491 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josrayen
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 23-10-2023
kan ik de connector direct aansluiten op een (draagbare) box, om bv. te gebruiken bij presentaties of zo..?
Of enkel via smartphone, camera, pc .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:15
Ik mis wat essentiele informatie in deze post. Niet alleen om welke apparatuur het gaat maar ook wat je zelf al hebt geprobeerd en waar het dan specifiek fout ging? Ik kan natuurlijk gaan zoeken naar een apparaat wat matched met de naam in de threadtitel, maar eigenlijk heb ik daar niet zo'n zin in. Des te meer inzet jij laat zien in je topicstart, des te meer inzet je van de reageerders kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josrayen
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 23-10-2023
dit is een link naar het toestel.
https://www.bax-shop.be/n...aadloze-dasspeldmicrofoon.
Ik heb het nog niet gekocht omdat ik het zo goed als uitsluitend zou willen gebruiken in connectie met een draagbare geluidsbox[

[ Voor 18% gewijzigd door josrayen op 20-10-2023 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:15
Je vraag is eigenlijk een audio vraag, dus niet echt een computer hardware vraag. Maar nu we hier toch zijn... heb je de handleiding al eens doorgelezen? Zie hier: https://www.boya-mic.com/product/boyalink onder 'Downloads'. Het 'General' en 'Features' stukje geeft duidelijk aan dat dit apparaat primair bedoeld is voor camera's en smartphones, maar noemt ook 'and more'. Je hebt een microfoon met een 3,5mm TRS jack aansluiting, dus waarschijnlijk kan je dit op alles aansluiten wat een microfoon ingang heeft in deze vorm. Misschien moet je je zoektocht daar eens op richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Je topic hoort thuis in Audio en hifi. Ik mis echter eigen uitzoekwerk en een duidelijke omschrijving van de gebruikte apparatuur dat een verplaatsing daarheen nuttig is. Mocht je nog hulp willen, open daar dan een nieuw topic. We verwachten dan wel dat je een compleet overzicht geeft van de gebruikte apparatuur en welke stappen je zelf hebt genomen om je probleem op te lossen.

Dit topic is gesloten.