Na 25 prive jaren te hebben gereden en 19 schadevrije jaren te hebben opgebouwd die bevestigd is met een royements verklaring in 2008 heb ik tot 1 oktober leaseautos gereden waarvan ik alle schadevrije rapportages hebt bewaard waardoor ik tot op heden een aaneengesloten periode kan overleggen. In juli heb ik een auto geïmporteerd en via verzekeringen.nl via internet een verzekering afgesloten en ik kreeg na het delen van mijn toen beschikbare info 80% korting, mijn nieuw aangeschafte wagen heeft tot 29 september nagenoeg stil gestaan en is sinds 29 september prive in gebruik, tot zover geen probleem. Vorige week ontving ik mijn laatste 4 jaren overzicht van de leasemaatschappij met 1 eigen schade en die heb ik gedeeld met de verzekeringsmaatschappij en toen begon het grote verzekerings spel want ze hebben mij terug gezet naar 0 schadevrije jaren omdat ze met terugwerkende kracht de 19 opgebouwde jaren niet accepteren en ze gemakshalve een aantal documenten van leasemaatschappijnen niet accepteren enz.
In de tussentijd heb ik een aantal verzekeringsmaatschappijen om een offerte gevraagd en ze beoordelen mijn leaseperiode allemaal anders van 1,5 tot 11 op gebouwde schadevrije jaren maar iedereen geeft aan dat de 19 eerder opgebouwde jaren niet in Roy data staan en daarom niet worden meegenomen. Ik heb Roy Data gevraagd om info en idd de 19 schadevrije jaren staan niet in het syteem. Ik heb de verstrekker van de royements verklaring om opheldering gevraagd en die blijft volhouden dat de info wel opgevoerd is in Roy data. Inmiddels heb ik bij deze maatschappij ook een offerte voor ee nieuwe verzekering opgevraagd, ze zijn wel van naam verandert en heten nu Bovag verzekeringen maar ik ben benieuwd hoeveel schadevrije jaren ze nu gaan berekenen. Daarnaast heb ik Bovag verzekeringen gevraagd om de royementsverklaring opnieuw in Roy data te zetten zodat dit vastgelegd wordt. Iemand nog tips of ideeën hoe ik hier verder uit kom, ik wil sowieso asap van de huidige verzekering af die er oneerlijke praktijken op nahoud.
In de tussentijd heb ik een aantal verzekeringsmaatschappijen om een offerte gevraagd en ze beoordelen mijn leaseperiode allemaal anders van 1,5 tot 11 op gebouwde schadevrije jaren maar iedereen geeft aan dat de 19 eerder opgebouwde jaren niet in Roy data staan en daarom niet worden meegenomen. Ik heb Roy Data gevraagd om info en idd de 19 schadevrije jaren staan niet in het syteem. Ik heb de verstrekker van de royements verklaring om opheldering gevraagd en die blijft volhouden dat de info wel opgevoerd is in Roy data. Inmiddels heb ik bij deze maatschappij ook een offerte voor ee nieuwe verzekering opgevraagd, ze zijn wel van naam verandert en heten nu Bovag verzekeringen maar ik ben benieuwd hoeveel schadevrije jaren ze nu gaan berekenen. Daarnaast heb ik Bovag verzekeringen gevraagd om de royementsverklaring opnieuw in Roy data te zetten zodat dit vastgelegd wordt. Iemand nog tips of ideeën hoe ik hier verder uit kom, ik wil sowieso asap van de huidige verzekering af die er oneerlijke praktijken op nahoud.
Ecodan 7,5kW Nibe F130 ventilatie warmtepomp, 300l RVS SWW, 8400wp zonnepanelen, LL airco/verwarming, 2 MARSTEK VENUS E firmware v151 combination CT003 v114 app v1.6.33