Hallo,
Ik ben mij aan het orienteren voor de installatie van vloerverwarming maar ik twijfel of het slim is en hoe het technisch wordt gerealiseerd.
Achtergrond
Onze tussenwoning heeft twee aanvoer en retour lussen voor de radiatoren aan de voorzijde en achterzijde van de woning. Zie ook de bijlage.
Hoe wordt dit technisch geregeld als de verdeler op een van de lussen wordt gekoppeld? Zullen ze de aanvoer/retour van de ene lus aan elkaar verbinden of is dit not-done?
Ik hoor graag van jullie.
Dank!
Aapjuh99
:strip_exif()/f/image/gS2WH5OtQKa8bp8tnPmGCzTY.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben mij aan het orienteren voor de installatie van vloerverwarming maar ik twijfel of het slim is en hoe het technisch wordt gerealiseerd.
Achtergrond
- Tussenwoning uit 1974
- Volledig geisoleerd (kunststof kozijnen met triple glas, Tonzon bodemfolie/vloerisolatie, nieuwe kunststof voor- en achterdeur met triple glas, gevel, zolder nageisoleerd en opentrap dichtgemaakt)
- Gasverbruik 2022 lag op 700m3
- CV uit 2022 (AWB ThermoMaster C-XV 30 (hangt op zolder ~2 verdiepingen hoger)
Onze tussenwoning heeft twee aanvoer en retour lussen voor de radiatoren aan de voorzijde en achterzijde van de woning. Zie ook de bijlage.
Hoe wordt dit technisch geregeld als de verdeler op een van de lussen wordt gekoppeld? Zullen ze de aanvoer/retour van de ene lus aan elkaar verbinden of is dit not-done?
Ik hoor graag van jullie.
Dank!
Aapjuh99
:strip_exif()/f/image/gS2WH5OtQKa8bp8tnPmGCzTY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ErE1i2dEUDE5ghxx4h8X3bA3.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door aapjuh99 op 18-10-2023 19:54 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill