Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is vooral een game-pc. Ik speel op 1440p ultrawide 160hz. Mijn huidige systeem is van 2018, en ik merk dat hij moeite heeft met Cyberpunk en Starfield. Ik wil dit soort games weer op 60fps op high kunnen spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
De upgrade mag maximaal €1500,- kosten. Als de gpu nog sterk genoeg is is dat fijn natuurlijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is mijn huidige build, ik wil eigenlijk alles meenemen behalve Cpu, mobo, ram en gpu.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat zelf hieraan te denken, met nog de vraag of de voeding nog voldoende zal zijn? Ik ben niet echt meer op de hoogte van de nieuwste spullen, dus ik hoor heel graag andere ideeën
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb voor cpu geen voorkeur. Voor de videokaart een lichte voorkeur voor Nvidia omdat men zegt dat de Dlss zo goed is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
veeleisende games weer kunnen draaien op high en 60fps en ik ben blij.
Ga je overklokken?
ik probeer er iets meer uit te halen indien mogelijk. Geen must
Wat verwacht je van ons?
Advies over of het voldoende is alleen deze componenten te vervangen, of beter ook een nieuwe kast, koeler of voeding. Zijn er andere suggesties voor processor of videokaart?
Alvast bedankt allemaal!
Het is vooral een game-pc. Ik speel op 1440p ultrawide 160hz. Mijn huidige systeem is van 2018, en ik merk dat hij moeite heeft met Cyberpunk en Starfield. Ik wil dit soort games weer op 60fps op high kunnen spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
De upgrade mag maximaal €1500,- kosten. Als de gpu nog sterk genoeg is is dat fijn natuurlijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is mijn huidige build, ik wil eigenlijk alles meenemen behalve Cpu, mobo, ram en gpu.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | Intel Core i5-8600K Boxed | € 250,32 | € 250,32 |
| 1 | Moederborden | MSI Z370 Gaming Pro Carbon | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 2TB | € 70,- | € 70,- |
| 1 | Behuizingen | Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Muizen | Logitech G502 Hero | € 42,90 | € 42,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 44,69 | € 44,69 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 33,90 | € 33,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 58,95 | € 58,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 500,76 | ||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat zelf hieraan te denken, met nog de vraag of de voeding nog voldoende zal zijn? Ik ben niet echt meer op de hoogte van de nieuwste spullen, dus ik hoor heel graag andere ideeën
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X3D Boxed | € 325,99 | € 325,99 |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS | € 184,95 | € 184,95 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 4070 VENTUS 2X 12G OC | € 619,- | € 619,- |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast RGB KF432C16BBAK2/32 | € 83,90 | € 83,90 |
| Totaal | € 1.213,84 | |||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb voor cpu geen voorkeur. Voor de videokaart een lichte voorkeur voor Nvidia omdat men zegt dat de Dlss zo goed is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
veeleisende games weer kunnen draaien op high en 60fps en ik ben blij.
Ga je overklokken?
ik probeer er iets meer uit te halen indien mogelijk. Geen must
Wat verwacht je van ons?
Advies over of het voldoende is alleen deze componenten te vervangen, of beter ook een nieuwe kast, koeler of voeding. Zijn er andere suggesties voor processor of videokaart?
Alvast bedankt allemaal!