waar kan in fs22 opzetten.

Pagina: 1
Acties:
  • 510 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugooostdijk
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 07-12-2023
Mijn vraag
waar kan in fs22 (farming simulator 22) op zetten? onze laptop thuis is er te oud voor en ik heb niet zo veel geld voor een nieuwe laptop. en ik weet niet of het op een externe harde schijf kan of op een usb-stick. want dat is stukken goedkoper natuurlijk....

Relevante software en hardware die ik gebruik
windows 10

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
op de computer zetten, maar die was al te vol
verder niks

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

https://store.steampowere...130/Farming_Simulator_22/ laat zien dat de minimale specs een computer is die in 2012 nieuw gekocht is. Vanzelfsprekend haal je hier weinig tot geen speelbare frame-rates mee dus laten we zeggen dat je toch minstens moet denken aan een "game PC" uit 2015 of later of een vergelijkbare laptop.

Zoals je al aangeeft (of denkt); jouw laptop is te oud dus dan weet ik wel zeker dat het geen nut heeft om het spel te installeren op een externe schijf; het wordt er per definitie niet sneller op. Echter, je zegt dat je Windows 10 draait en ik vermoed zo dat jouw laptop sneller/nieuwer is dan je denkt maar het niet kan beargumenteren.

Misschien kan je met "msinfo" even wat basale specs van je laptop opvragen en hier posten; dan hebben we een duidelijker beeld van jouw machine.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 19:36
@hugooostdijk Welkom op Tweakers! We helpen elkaar hier graag, maar verwachten voordat je een hulptopic opent wel dat je er zelf moeite voor hebt gedaan om zelf een antwoord te zoeken op internet. De informatie (minimale systeemeisen) voor een spel zijn heel eenvoudig zelf te vinden.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Dit topic is gesloten.