Verlopen certificaat Bestgetest

Pagina: 1
Acties:
  • 2.031 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:40
Ik zie dat jullie zijn gestopt met https://bestgetest.nl/. De pagina is nog online maar het beveiligingscertificaat ervan is verlopen. Misschien even Diginotar bellen voor een nieuw certificaat, of gaat vandaag de pagina op zwart?

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:28

DaFeliX

Tnet Devver
bestgetest is helaas al een tijdje op zwart. Er heeft nog een poos een hodling page gestaan, maar die is ook alweer weg.

Dus dat de site niet neer werkt is ons bekend.

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:26
DaFeliX schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:24:
bestgetest is helaas al een tijdje op zwart. Er heeft nog een poos een hodling page gestaan, maar die is ook alweer weg.

Ik zie na doorklikken op de waarschuwing anders nog wel de holding page. Misschien beter om dan het hele domein/server uit te schakelen?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:21

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Rip koopinfo v2....

Is er ergens nog publiekelijk reden waarom dit gestopt is?

@WoutF

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 19:54

WoutF

Hoofdredacteur
_David_ schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 22:31:
Rip koopinfo v2....

Is er ergens nog publiekelijk reden waarom dit gestopt is?

@WoutF
Omdat we er helaas geen succes van konden maken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
5pë©ïàál_Tèkén' schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:19:
Ik zie dat jullie zijn gestopt met https://bestgetest.nl/. De pagina is nog online maar het beveiligingscertificaat ervan is verlopen. Misschien even Diginotar bellen voor een nieuw certificaat, of gaat vandaag de pagina op zwart?
Het cert wat erop zit is niet verlopen maar matched niet qua domein naam ;)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:26
WoutF schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 08:48:
[...]

Omdat we er helaas geen succes van konden maken
Er is niet veel promotie voor geweest? Ik lees er hier werkelijk voor het eerst over...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-09 12:28

Plainside

I browse when I'm at work

MicGlou schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 08:53:
[...]

Er is niet veel promotie voor geweest? Ik lees er hier werkelijk voor het eerst over...
Same here, kan me ook niet herinneren of er een artikel van is geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:15
Letterlijk 1 artikel van nog geen 2 jaar geleden.

.plan: Tweakers introduceert BestGetest, een site voor mainstream-aankoopadvies

Op het forum komt bestgetest voor in 12 topics.

Dus ik snap wel dat het geen succes is geworden. ( hoor er nu ook pas voor het eerst van en ben bijna elke dag op tweakers )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
MicGlou schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 08:53:
[...]

Plainside schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 08:55:
[...]

Same here, kan me ook niet herinneren of er een artikel van is geweest.
Jullie waren dan ook niet de doelgroep ;) Dus het klopt dat je er buiten de aankondiging op Tweakers weinig over gezien hebt. We hadden wel verwijzingen in de Pricewatch staan, maar die zag je alleen als je geen actieve Tweaker bent. Verder hebben we actief promotie gedaan via andere websites van DPG, zoals het AD en Nu.nl. Er is dus zeker promotie voor geweest, maar dan specifiek gericht op een andere doelgroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

DaFeliX schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:24:

De holding page staat er nog steeds (met de publieke reden @_David_, maar je bedoelt waarschijnlijk publiek als zijn de op de FP) na het doorklikken van den certificaatfout (staat erg slecht voor een security en privacy minded site als Tweakers):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YkLioY7gvA6zuDeoY3dYUdM-EQI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Gpx6EU5TawDQhA4BCInrVS7Z.png?f=fotoalbum_large

Naar de pagina bestgetest.nl gaan zonder https:// redirect naar de tweakers.net

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15-09 10:18
WoutF schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 09:45:
[...]

[...]

Jullie waren dan ook niet de doelgroep ;) Dus het klopt dat je er buiten de aankondiging op Tweakers weinig over gezien hebt. We hadden wel verwijzingen in de Pricewatch staan, maar die zag je alleen als je geen actieve Tweaker bent. Verder hebben we actief promotie gedaan via andere websites van DPG, zoals het AD en Nu.nl. Er is dus zeker promotie voor geweest, maar dan specifiek gericht op een andere doelgroep.
Wel een beetje bijzonder om actieve Tweakers uit te sluiten.
Tweakers hebben toch ook vrienden en kennissen die ze er naar kunnen verwijzen? Stereotype zegt misschien wat anders, :P maar dat is natuurlijk onzin.

Je wil toch zo veel mogelijk bekendheid voor je website? Jullie kunnen hier zeg maar gratis adverteren.

Snap dat het de doelgroep niet is, daar gaat het niet om hoor. Maar ik vind het toch een beetje een vreemde strategie.

[ Voor 13% gewijzigd door WEBGAMING op 01-11-2023 16:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
WEBGAMING schreef op woensdag 1 november 2023 @ 16:04:
[...]

Wel een beetje bijzonder om actieve Tweakers uit te sluiten.
Tweakers hebben toch ook vrienden en kennissen die ze er naar kunnen verwijzen? Stereotype zegt misschien wat anders, :P maar dat is natuurlijk onzin.

Je wil toch zo veel mogelijk bekendheid voor je website?
Om er geen doekjes om te winden: keuzes zoals deze (het 'verstoppen' van BestGetest voor actieve Tweakers) zal zeker bijgedragen hebben aan het feit dat Tweakers er geen succes van heeft weten te maken...

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

@WoutF kan het kloppen dat ik hierover destijds radio-reclame van gehoord heb?

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op woensdag 1 november 2023 @ 16:08:
[...]

Om er geen doekjes om te winden: keuzes zoals deze (het 'verstoppen' van BestGetest voor actieve Tweakers) zal zeker bijgedragen hebben aan het feit dat Tweakers er geen succes van heeft weten te maken...
Om er geen doekjes om te winden: blaas jullie zelf niet zo op, een site gericht op niet-technische consumenten valt of staat niet bij het aanhaken van een groep mensen die niet de doelgroep is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2023 @ 16:13:
[...]

Om er geen doekjes om te winden: blaas jullie zelf niet zo op, een site gericht op niet-technische consumenten valt of staat niet bij het aanhaken van een groep mensen die niet de doelgroep is.
Zoals @WEBGAMING al aangeeft: Tweakers zijn wel een vocale groep die door veel mensen gevraagd worden voor tech tips en ondersteuning, en die mensen zijn juist wel precies de doelgroep.

Een website, zoals BestGetest, kan dus heel prima aangeraden worden door die Tweakers, want reviews van Tweakers zelf zullen vaak (veel) te diep gaan voor je buurman, moeder of collega.

Dat er niet actief geadverteerd werd naar actieve Tweakers-bezoekers toe, kan ik inkomen. Maar dit:
We hadden wel verwijzingen in de Pricewatch staan, maar die zag je alleen als je geen actieve Tweaker bent.
geeft aan dat BestGetest actief verstopt werd voor echte Tweakers. En als de early adopters al niet van het bestaan weten, dan zal de meute er ook minder snel over horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op woensdag 1 november 2023 @ 16:18:
[...]

geeft aan dat BestGetest actief verstopt werd voor echte Tweakers. En als de early adopters al niet van het bestaan weten, dan zal de meute er ook minder snel over horen.
Dat is dus mijn punt, ik vind het zo typisch dat je denkt dat de meute dit via echte Tweakers zou moeten horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15-09 10:18
Precies. Hey Tweaker, welke telefoon is nou het beste voor dit budget?

Dan kan je ze verwijzen naar de pricewatch, wat ik ook regelmatig doe. (wat eigenlijk ook niet echt helpt om een keus te maken, het laat alleen de opties zien) Of je kan ze verwijzen naar BestGetest. Wat dus schijnbaar voor een "normale" doelgroep vriendelijker is, en beter helpt om echt een keus te maken. (is ook de eerste keer dat ik er van hoor, dus ik weet eigenlijk ook alleen wat hier genoemd word, en even snel kijken)
Daar krijg je verkeer van, die persoon vertelt het weer aan een ander persoon, etc etc.
Dat is toch gewoon basics? Zo start je iets op.
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2023 @ 16:24:
[...]

Dat is dus mijn punt, ik vind het zo typisch dat je denkt dat de meute dit via echte Tweakers zou moeten horen.
Als je een website hebt met een groot publiek moet je daar toch gewoon gebruik van maken? Je hebt een behoorlijk podium, gebruik dat dan ook. Dat had misschien wel net het zetje kunnen geven.

En natuurlijk hoeven ze het niet per se van Tweakers te horen, maar het helpt wel.

Daarbij is Tweakers ook steeds algemener, dat je hier lid bent wil tegenwoordig echt niet meer zeggen dat je zo diep in de Tech zit. (en mensen krijgen het druk, krijgen andere hobby's, wat dan ook)
Er zijn ongetwijfeld ook gewoon een hoop leden die het wel nuttig zouden vinden. (als ze er van zouden weten)

[ Voor 10% gewijzigd door WEBGAMING op 01-11-2023 17:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02:07

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ik hoor ook voor het eerst van dit, zou zoals ik nu zo bekijk, zou ik er wel gebruik van hebben kunnen maken om mensen door te verwijzen als ze vragen hadden over hardware, verwijzen naar pricewatch levert vaker meer vragen op dan duidelijkheid, voor een non tweaker is de pricewatch abracadabra. Nummer 1 is altijd ''waarom heeft die maar 16GB aan ruimte'' :F nee dat is WERKgeheugen niet je opslag. Of ''ja ik wil wel een i7!!!!'' ''Wat ga je er mee doen dan?'' ''Youtube kijken en browsen'''

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W2uhY-AvGeURjRQCIC9bwqJdMvA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/IWrquJJFCRZyI7QSMB2fmkxL.png?f=user_large

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2023 @ 16:24:
[...]

Ik zeg totaal niet dat de meute dat moet horen via echte Tweakers, alleen dat het wel zou hebben geholpen.

"Dus het zou een groot succes zijn geweest als echte Tweakers ervan wisten?!"
Nee, dat zeg ik ook niet. Maar meer mensen die ervan weten zou geholpen hebben, al helemaal als dat een vocale groep is. Dat kan je niet ontkennen.

[ Voor 24% gewijzigd door Hahn op 01-11-2023 17:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
True schreef op woensdag 1 november 2023 @ 16:10:
@WoutF kan het kloppen dat ik hierover destijds radio-reclame van gehoord heb?
Klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:28

DaFeliX

Tnet Devver
Dit topic begint ondertussen redelijk off-topic te raken, ik sluit het dan ook. De vraag van de TS is beantwoord, mocht er nog een discussie gewenst zijn over het beter-of-niet communiceren van BestGetest mag dat in een apart topic.

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.