Precies. Hey Tweaker, welke telefoon is nou het beste voor dit budget?
Dan kan je ze verwijzen naar de pricewatch, wat ik ook regelmatig doe. (wat eigenlijk ook niet echt helpt om een keus te maken, het laat alleen de opties zien) Of je kan ze verwijzen naar BestGetest. Wat dus schijnbaar voor een "normale" doelgroep vriendelijker is, en beter helpt om echt een keus te maken. (is ook de eerste keer dat ik er van hoor, dus ik weet eigenlijk ook alleen wat hier genoemd word, en even snel kijken)
Daar krijg je verkeer van, die persoon vertelt het weer aan een ander persoon, etc etc.
Dat is toch gewoon basics? Zo start je iets op.
Als je een website hebt met een groot publiek moet je daar toch gewoon gebruik van maken? Je hebt een behoorlijk podium, gebruik dat dan ook. Dat had misschien wel net het zetje kunnen geven.
En natuurlijk hoeven ze het niet per se van Tweakers te horen, maar het helpt wel.
Daarbij is Tweakers ook steeds algemener, dat je hier lid bent wil tegenwoordig echt niet meer zeggen dat je zo diep in de Tech zit. (en mensen krijgen het druk, krijgen andere hobby's, wat dan ook)
Er zijn ongetwijfeld ook gewoon een hoop leden die het wel nuttig zouden vinden. (als ze er van zouden weten)
[
Voor 10% gewijzigd door
WEBGAMING op 01-11-2023 17:01
]