Tdarr op een Synology NAS

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-08 23:14
Ik heb net tdarr ingesteld op mijn synology 920+. Bij een test bleek dat een bestand van 1gb converteren naar h265 7 uur zal duren 8)7

Hij gebruikt wel CPU encoding, maar ik dacht nochtans dat de 920+ ook een geintegreerde gpu heeft. Heb daarvoor plugins afgehaald maar die lijken elke keer niet te werken vanaf het moment ik gpu wil aankruisen.

Zijn er hier nog mensen die ervaring hebben met tdarr op een NAS? Wil dit gewoon zeggen dat ik beter stop met tdarr op de NAS of zijn er settings die het omzetten kan versnellen op een NAS?

Andere piste is natuurlijk mijn desktop te gebruiken, maar aangezien alles op mijn NAS staat, lijkt het mij toch geen voordeel te zijn om dat te doen als alle bestanden niet lokaal staan?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

Volgens de documentatie kan het zo: https://docs.tdarr.io/doc...-transcoding#ffmpeg-vaapi

Geloof dat je dat standaard op Synology alleen via docker-compose kan doen, maar ik heb al een tijdje niet met de nieuwe Container Manager gespeeld. Ben er zelf ook mee bezig, dus misschien later vandaag een bijgewerkte post...