Mijn vraag
Om een lang verhaal kort te maken; ik heb een radiator op de badkamer, de enige radiator van de gehele woning.
Die radiator word niet warm genoeg omdat die met de vloerverwarming mee draait op de thermostaat beneden.
Ik heb 2 leidingen onaangesloten op zolder liggen voor eventuele uitbreiding op de verdiepingen.
Hoe los ik dit op? Verschillende opties die ik heb:
• 2-weg klep op de aanvoerleiding met draadloze thermostaat op badkamer.
• Doorstroomverwarmer plaatsen.
• radiator verwijderen en elektrisch gaan verwarmen.
• ...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ketel laten draaien op hogere temperatuur, wat ten koste gaat van het gasverbruik, en het heeft ook geen zin want de thermostaat schakelt het cv te weinig in.
Ik hoop dat iemand met een passende tip/reactie komt. (We gaan niet hakken en breken)
Bedankt alvast!
Om een lang verhaal kort te maken; ik heb een radiator op de badkamer, de enige radiator van de gehele woning.
Die radiator word niet warm genoeg omdat die met de vloerverwarming mee draait op de thermostaat beneden.
Ik heb 2 leidingen onaangesloten op zolder liggen voor eventuele uitbreiding op de verdiepingen.
Hoe los ik dit op? Verschillende opties die ik heb:
• 2-weg klep op de aanvoerleiding met draadloze thermostaat op badkamer.
• Doorstroomverwarmer plaatsen.
• radiator verwijderen en elektrisch gaan verwarmen.
• ...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ketel laten draaien op hogere temperatuur, wat ten koste gaat van het gasverbruik, en het heeft ook geen zin want de thermostaat schakelt het cv te weinig in.
Ik hoop dat iemand met een passende tip/reactie komt. (We gaan niet hakken en breken)
Bedankt alvast!