Als ik in Windows Xp Pro de opdracht geef om af te sluiten, restart ie de computer!! Hoe kan ik dit probleem oplossen?!
BIOS Update...
Controleren of je voor alle apparaten (geluidskaarten e.d.) de nieuwste drivers gebruikt...
Controleren of je voor alle apparaten (geluidskaarten e.d.) de nieuwste drivers gebruikt...
Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!
Laat me raden...
Je hebt Easy CD Creator 5(.01/02) geinstalleerd MET DirectCD? Direct CD is helaas nog niet compatibel met XP en veroorzaakt dit probleem....
Zie ook:
http://www.roxio.com/en/company/roxio_xp.jhtml;jsessionid=XQHPPFO0GSC3BT33IAVB3KQ
Gooi het hele geval eraf en herinstalleer>kies voor custom install>untick de box voor DirectCD...et voila...(hoop ik)
Je hebt Easy CD Creator 5(.01/02) geinstalleerd MET DirectCD? Direct CD is helaas nog niet compatibel met XP en veroorzaakt dit probleem....
Zie ook:
http://www.roxio.com/en/company/roxio_xp.jhtml;jsessionid=XQHPPFO0GSC3BT33IAVB3KQ
Gooi het hele geval eraf en herinstalleer>kies voor custom install>untick de box voor DirectCD...et voila...(hoop ik)
Verwijderd
Ik heb dit ook wel eens gehad en misschien is het wat vergezocht maar het kabeltje van m'n powerknop bleek niet goed vast te zitten op m'n moederbord, vastgezet en toen werkte alles weer. Dit was wel in Win98/Win2k/Linux en niet in WinXP maar je weet maar nooit
.
Verwijderd
ik had idd ook problemen met easy cd creator, heb windows opnieuw geinstallert + nero 5 en geen probs meer..
nero is hier te vinden: http://www.nero.com/en/download.htm
ook kun je eventueel nero in het nederlands downloaden, is een extra packege als je dat makkelijker vindt
nero is hier te vinden: http://www.nero.com/en/download.htm
ook kun je eventueel nero in het nederlands downloaden, is een extra packege als je dat makkelijker vindt
[ Voor 16% gewijzigd door blackd op 03-04-2003 08:50 ]
Klopt komt door Easy CD Creator.
Nadat ik die had geinstalleerd reboot hij bij mij ook in plaats van uit gaan
Nadat ik die had geinstalleerd reboot hij bij mij ook in plaats van uit gaan
Verwijderd
hmm ik heb nu sinds kort het zelfde probleem
en NEE ik gebruik geen Easy CD creator
wat ik ook niet snap is dat het nu op eens gebeurd. terwijl ik er voor heen nooit last van had
wie kan me helpen
wat ik ook niet snap is dat het nu op eens gebeurd. terwijl ik er voor heen nooit last van had
wie kan me helpen
bij mij is het leuker ik druk op uitzetten, dan duurt het 1 minuut en dan pas gaat ie uit
dit ook met win xp pro
dit ook met win xp pro
ACPI kapputto bij jou?Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 00:56:
hmm ik heb nu sinds kort het zelfde probleem
wie kan me helpen
Haal in je config >> system >> geavanceerd >> opstart- en herstelinstellingen >> systeemfouten het vinkje weg voor "De computer automatisch opnieuw opstarten".
Als ie nl tijdens het afsluiten gaat rebooten...zit er iets verkeerd. Door dit vinkje weg te halen, krijg je een BSOD met daarop info wat er nu precies aan het vervelen is. Kom daar eens mee terug.
Als ie nl tijdens het afsluiten gaat rebooten...zit er iets verkeerd. Door dit vinkje weg te halen, krijg je een BSOD met daarop info wat er nu precies aan het vervelen is. Kom daar eens mee terug.
Tja, ik had het hier met een E-Tech ISDN adapter. Nadat die plaats in mijn server heeft plaats genomen was het probleem hier opgelost.
He who controls the Spice, controls the Universe.
ik heb hier sinds kort ook last van.
Ik heb alleen de voeding vervangen naar een 400W versie (werkt prima verder), maar sinds ik dit gedaan heb gaat mijn systeem ook bij shutdown rebooten....super vaag.
Ik zal vanavond ff een andere voeding in hangen, en ook de connectors tsjecken.
Ik heb alleen de voeding vervangen naar een 400W versie (werkt prima verder), maar sinds ik dit gedaan heb gaat mijn systeem ook bij shutdown rebooten....super vaag.
Ik zal vanavond ff een andere voeding in hangen, en ook de connectors tsjecken.
Ik heb sinds 4 dagen last van het volgende: Bij Opnieuw Opstarten meldt ie me af, en moet ik dus NOG een keer voor opnieuw opstarten kiezen, dat gaat perfectos. Bij Afsluiten soms hetzelfde, soms ook niet.... En ik gebruik uit principe geen Adaptec
offtopic: is al gezegdVerwijderd schreef op 03 April 2003 @ 10:31:
offtopic:
Wednesday 05 September 2001 18:08: wel een beetje een heel oude koe dit
Verwijderd
hmm
BSOD " van afkortingen heb ik weinig verstand
" maar ik neem aan dat je dat scherm in die typische windows kleur bedoeld, wat je krijgt als windows zichzelf weer eens heeft laten vastlopen
. Nah in ieder geval . Dat krijg ik niet
Hij sluit em af en zodra het scherm op zwart gaat start ie em weer op.
nog een ander id waar het aan zou kunnen liggen, ik las iets van ACPI
wat kan daar mee zijn
BSOD " van afkortingen heb ik weinig verstand
Hij sluit em af en zodra het scherm op zwart gaat start ie em weer op.
nog een ander id waar het aan zou kunnen liggen, ik las iets van ACPI
wat kan daar mee zijn
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 13:37 ]
Verwijderd
je moet in configuratie scherm ==> systeem en dan systeem herstel en dan een vinkje zetten bij systeem herstel uitschakelen op alle stations. dat is de makkelijkste manier.
/oude koei
Dit is al zo ontzettend vaak voorbij gekomen. Er zijn genoeg mogelijke oplossingen te vinden die je kunt proberen voordat je een topic opent/kickt.
Dit is al zo ontzettend vaak voorbij gekomen. Er zijn genoeg mogelijke oplossingen te vinden die je kunt proberen voordat je een topic opent/kickt.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()