In 2014 heb ik een nieuwe TV aangeschaft t.w.v 860E, waarbij het gaat om dit model:
uitvoering: Samsung UE48H6800AW
Door een ongelukje tijdens het klussen is de TV flink beschadigd geraakt waarop ik een claim heb ingediend bij mijn 'all risk' inboedelverzekering. (ING)
Onderstaande de reactie van de bank.
Ik ben natuurlijk blij dat er een deel uitgekeerd gaat worden, zeker voor een TV die al een tijd mee gaat.
Wat ik wel gek vind is dat ik in de voorwaarden helemaal geen artikel 4.1.1 terug kan vinden en ik heb zitten zoeken, maar ik kan ook niets terugvinden over producten die niet meer te verkrijgen zijn en welke policy daar dan op van toepassing is.
Tevens vind ik nogal wat verschillen in specificaties, bv. de energielabels. A+ en G, welke naar mijn mening niet voldoet aan het criterium van "vergelijkbare specificaties".
Gewoon bij laten?
uitvoering: Samsung UE48H6800AW
Door een ongelukje tijdens het klussen is de TV flink beschadigd geraakt waarop ik een claim heb ingediend bij mijn 'all risk' inboedelverzekering. (ING)
Onderstaande de reactie van de bank.
*Hier gaat de eigen risico van €100 nog af.Vervangingswaarde
Uw ING Inboedelverzekering biedt voor schade aan spullen tot tien jaar oud dekking op basis
van nieuwwaarde. Onder nieuwwaarde verstaan we het bedrag dat nodig is om een nieuw
gelijkwaardig exemplaar te kunnen kopen. Dit kun je teruglezen in artikel 4.1.1 van de
polisvoorwaarden van de ING Inboedelverzekering.
Indien het beschadigde product niet meer te verkrijgen is gaan we uit van een product met
vergelijkbare specificaties. Op dit moment is een Samsung UE50AU7172U te verkrijgen voor een bedrag
van € 399,99. Samsung UE50AU7172U - 50 inch - 4K LED).
Wij hopen dat u tevreden bent met deze wijze van afhandelen van uw schadeclaim.
Ik ben natuurlijk blij dat er een deel uitgekeerd gaat worden, zeker voor een TV die al een tijd mee gaat.
Wat ik wel gek vind is dat ik in de voorwaarden helemaal geen artikel 4.1.1 terug kan vinden en ik heb zitten zoeken, maar ik kan ook niets terugvinden over producten die niet meer te verkrijgen zijn en welke policy daar dan op van toepassing is.
Tevens vind ik nogal wat verschillen in specificaties, bv. de energielabels. A+ en G, welke naar mijn mening niet voldoet aan het criterium van "vergelijkbare specificaties".
Gewoon bij laten?