Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Nest app camera's (geen google)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Flippie81
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 24-11-2023
Hoihoi allen.

Okee, mijn ouders een Nest deurbel gegeven die het goed doet, hier niks mis mee, maar ze hebben ook een 2e huis en willen dit eigenlijk ook zien (lees; in de gaten houden) :P

Hiervoor behalve de deurbel ook wat binnen en buiten camera's van Nest aangeschaft, tot zover alles nog goed, maar nu komt het probleem:

Mijn ouders zijn al richting de 80 en was al moeilijk om hun uit te leggen wat de smartphone doet en hoe de camera werkte icm de beveiliging van hun huis, privacy rechten etc etc. Ze vinden de Nest-app geweldig, maar om hun andere camera's te zien moeten ze naar google home. Voor hun is dat redelijk een opgave omdat google iconen allemaal dezelfde kleur hebben en bang zijn dat ze de verkeerde doen.

Ik weet dat Google met de Nest-app binnenkort stopt, (wat ze al 2 jaar zeggen) Maar ik heb zelf een simpele (geen Nest) camera met infrorood, geluid etc die WEL op de Nest app werkt maar dit merkt schijnt niet meer te bestaan.

Zijn er nog Binnen en Buiten camera's die op de Nest app werken, en zoja waar ik deze kan vinden? ik zoek me echt werkelijk een ongeluk aangezien "Google" op zoekresultaat "Nest App Camera binnen" etc etc steeds die witte )(&^%$ geeft :(

Alvast bedankt:D

p.s. kan het zijn dat de 1e generatie cameras van Nest er wel in die app werken?

[ Voor 3% gewijzigd door Flippie81 op 02-11-2023 16:08 ]

Alle reacties

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 11:50

Barrycade

Through the...

Als ze nog duidelijk uit hun woorden kunnen komen kan je ze een nest hub kado geven. Even de cameras logische namen geven en het zinnetje uitpennen wat ze moeten uitspreken.

Tapo cameras hier doen het op deze manier prima.

• Flippie81
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 24-11-2023
Barrycade schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 18:52:
Als ze nog duidelijk uit hun woorden kunnen komen kan je ze een nest hub kado geven. Even de cameras logische namen geven en het zinnetje uitpennen wat ze moeten uitspreken.

Tapo cameras hier doen het op deze manier prima.
hey thnxs, ga ik daar even naar kijken, enja ze hebben een hub en speaker ivm de deurbel camera, maar ze willen dus in hun vakantiehuisje ook alles kunnen zien via de Nest-app, en anders via de computer... Geraniums kijken doen ze niet zo graag:P

Maar Tapo cameras werken dus op de Nest-app?