Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn87
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-09 22:38
Hi beste Tweakers. Helaas ben ik een week geleden via V&A opgelicht. Ik heb BTC naar een adres overgemaakt en ik zie nu dat het bedrag wordt verplaatst. Is er iemand die een poging kan doen om mij mee te helpen om dit bedrag te traceren?

Ik zie dat het bedrag naar https:// kycnot (dot) me toe is verstuurd. Ik ben bang dat het hierdoor bijna niet te traceren meer is. :-(

Weet alles over Crypto en Crypto.com #CROFAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
V&v? Vissen en vogels?

Je ziet naar welke adres het naar overmaakt is.
En van dat adres een eventuele het over"boeking" in de gaten houden.

Of bedoel je dat de btc omgezet wordt naar tbc en dan verder gaat op reis?

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn87
jack zomer schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 18:46:
V&v? Vissen en vogels?

Je ziet naar welke adres het naar overmaakt is.
En van dat adres een eventuele het over"boeking" in de gaten houden.

Of bedoel je dat de btc omgezet wordt naar tbc en dan verder gaat op reis?
Oeps een typo het moest natuurlijk V&A zijn. Ik kan de btc traceren, maar hij komt uit bij een vage site waar je zonder kyc sites of diensten kan gebruiken. Ik ben zelf niet heel erg bekend hiermee. Vandaar de vraag of iemand hier meer verstand van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

In ieder geval een topic maken in Vraag & Aanbod feedback, daar hoort V&A feedback thuis.

Wat wil je doen als je dit zou kunnen traceren? Je geld ben je kwijt, zelfs al was het via bankoverschrijving dan kun je er nog naar fluiten (de kans dat een bank je geld terugstort is nihil).
Het enige dat je kunt hopen is vinden wie de persoon is en dan z'n naam in je aangifte opnemen, maar ook dan kun je er vanuit gaan dat je nooit je geld terug gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn87
Via mail heb ik al contact met Tweakers gehad. Ergens had ik nog hoop dat ik het bedrag nog kon traceren naar een exchange en deze bij de aangifte toe te voegen. Maar helaas is dit een ervaren scammer en wordt de BTC waarschijnlijk omgewisseld voor XMR (die niet te traceren is).