Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Op dit moment game ik al een aantal jaar (sinds eind 2019) met plezier, snelheid en stilte op dit systeem. Echter, bij sommige games die in de (nabije) toekomst verschijnen heb ik hier niet altijd genoeg aan (Cities: Skylines 2, GTA VI?, Factorio (gigabase). Ik wil dus graag wat upgraden, indien mogelijk met bestaande config, maar als een nieuw systeem beter of handiger blijkt te zijn is dat ook een optie. Ik maak soms wat youtube filmpjes van mijn muzikale hobby (beeld + geluid opnemen en bewerken), maar dat mag geen naam hebben.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Nee, meer overhouden is meer beter, maar soms moet je gewoon wat investeren om weer wat jaren mee te kunnen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is wat ik nu heb
En dit is wat ik heb en nog goed is/van mij niet vervangen hoeft te worden
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk (maar zie dat graag bevestigd/ontkend) dat processor, geheugen en videokaart wel een upgrade mogen krijgen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD voor de processor, GeForce videokaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, ik heb een joekel van een kast, een joekel van een koeler dus qua airflow en stilte zit ik volgens mij nog wel even goed.
Ga je overklokken?
Nee, dat is niet aan mij besteed
Wat verwacht je van ons?
Zoals eerder gezegd; ik wil upgraden. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het kiezen van:
1. Welke componenten zijn verstandig om te upgraden
2. Welke componenten neem ik daarvoor in de plaats
Op dit moment game ik al een aantal jaar (sinds eind 2019) met plezier, snelheid en stilte op dit systeem. Echter, bij sommige games die in de (nabije) toekomst verschijnen heb ik hier niet altijd genoeg aan (Cities: Skylines 2, GTA VI?, Factorio (gigabase). Ik wil dus graag wat upgraden, indien mogelijk met bestaande config, maar als een nieuw systeem beter of handiger blijkt te zijn is dat ook een optie. Ik maak soms wat youtube filmpjes van mijn muzikale hobby (beeld + geluid opnemen en bewerken), maar dat mag geen naam hebben.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Nee, meer overhouden is meer beter, maar soms moet je gewoon wat investeren om weer wat jaren mee te kunnen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is wat ik nu heb
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 84,90 | € 84,90 |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Gaming Plus Max | € 109,99 | € 109,99 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define S | € 110,90 | € 110,90 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) (EU-model) Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Gigabyte NVMe SSD 1TB | € 87,33 | € 87,33 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 393,12 | ||
En dit is wat ik heb en nog goed is/van mij niet vervangen hoeft te worden
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Monitors | LG UltraGear 27GL83A-B Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Toetsenborden | Corsair K68 RGB Mechanical Gaming Keyboard (US) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Muizen | Corsair Ironclaw RGB Gaming Mouse | € 55,90 | € 55,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 55,90 | ||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk (maar zie dat graag bevestigd/ontkend) dat processor, geheugen en videokaart wel een upgrade mogen krijgen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD voor de processor, GeForce videokaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, ik heb een joekel van een kast, een joekel van een koeler dus qua airflow en stilte zit ik volgens mij nog wel even goed.
Ga je overklokken?
Nee, dat is niet aan mij besteed
Wat verwacht je van ons?
Zoals eerder gezegd; ik wil upgraden. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het kiezen van:
1. Welke componenten zijn verstandig om te upgraden
2. Welke componenten neem ik daarvoor in de plaats
/f/image/ZItZW9wFG8abOdYfRxqK1t7Y.webp?f=fotoalbum_large)