Ik ben in de markt voor een nieuwe game desktop.
In eerste instantie wil ik het zelf bouwen maar als er een mooie aanbieding te vinden is wat niet al te veel verschilt met zelf bouw ben ik hier ook geïnteresseerd in.
Daarbij heb ik een aanbieding gevonden:
*knip* printscreens en linkjes naar externe winkelmandjes zijn niet toegestaan. Gebruik hiervoor de Handleiding Pricewatch
Lijkt een goede deal... of niet?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag gamen met de desktop. Denk hierbij aan:
Minecraft
Roblox
Cyberpunk
Forza Horizon
Het hoeft niet allemaal op de hoogste specs te draaien. Als het maar soepel "loopt".
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000, iets er boven of eronder mag ook, moet wel een goede reden/afweging hebben.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag aangeven of bovenstaande deal een echte deal is of toch beter zelf bouw...?
Zal ik dan met een zelf bouw echt daadwerkelijk goedkoper zijn?
Alvast bedankt allen.. *knip*
In eerste instantie wil ik het zelf bouwen maar als er een mooie aanbieding te vinden is wat niet al te veel verschilt met zelf bouw ben ik hier ook geïnteresseerd in.
Daarbij heb ik een aanbieding gevonden:
*knip* printscreens en linkjes naar externe winkelmandjes zijn niet toegestaan. Gebruik hiervoor de Handleiding Pricewatch
Lijkt een goede deal... of niet?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag gamen met de desktop. Denk hierbij aan:
Minecraft
Roblox
Cyberpunk
Forza Horizon
Het hoeft niet allemaal op de hoogste specs te draaien. Als het maar soepel "loopt".
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000, iets er boven of eronder mag ook, moet wel een goede reden/afweging hebben.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag aangeven of bovenstaande deal een echte deal is of toch beter zelf bouw...?
Zal ik dan met een zelf bouw echt daadwerkelijk goedkoper zijn?
Alvast bedankt allen.. *knip*
[ Voor 11% gewijzigd door br00ky op 16-10-2023 15:20 ]