Opstartproblemen

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvl17
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 16-10-2023
Hallo

Ik wil mijn pc opstarten echter verscheen er een Windowsupdate die ik nog snel liet uitvoeren. Ik moest echter mijn pc toeklappen om naar huis te gaan waardoor de update niet verdergezet worden.

Sindsdien start mijn pc telkens op met die update op mijn beeldscherm die precies blijft hangen op 7%.

Super merci!
Met vriendelijke groeten
ik ben Julie Vleeshouwers

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit forum (Macs en Software) is bedoeld voor problemen Apple computers. Problemen met Windows mogen in Windows clients :) Dit topic gaat dan ook op slot, maar je mag een nieuw topic open in Windows Clients. Vul daarbij wel de template in, met o.a. welke relevante hardware en software je gebruikt, en wat je zelf al hebt gezocht, gevonden, en geprobeerd om het probleem op te lossen. Op die manier kunnen we je het beste helpen en komen we niet met oplossingen die je zelf al lang en breed hebt geprobeerd.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.