Mijn vraag
Weet iemand hoe het mogelijk is dat de DucoBox uit zichzelf in installer mode kan springen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
DucoBox Silent Connect
Aangesloten via UTP kabel op het netwerk
:strip_exif()/f/image/4fxzPlxbwW8cpeX8ahnN9D92.jpg?f=fotoalbum_large)
SW VERSION: 16036.13.4.0 - UPTIME: 156 DAYS
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Sinds vanochtend vroeg knipperden in het huis alle sensoren snel groen wat volgens de handleiding betekent dat de box in Installer modus staat. Na de klep verwijdert te hebben en het LED van installer mode te hebben zien knipperen heb ik het knopje ingedrukt en was alles weer normaal. De unit heeft geen stroom verloren, heeft een half jaar lang zonder problemen gewerkt en is vanochtend opeens in Installer modus gesprongen.
Weet iemand hoe het mogelijk is dat de DucoBox uit zichzelf in installer mode kan springen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
DucoBox Silent Connect
Aangesloten via UTP kabel op het netwerk
:strip_exif()/f/image/4fxzPlxbwW8cpeX8ahnN9D92.jpg?f=fotoalbum_large)
SW VERSION: 16036.13.4.0 - UPTIME: 156 DAYS
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Sinds vanochtend vroeg knipperden in het huis alle sensoren snel groen wat volgens de handleiding betekent dat de box in Installer modus staat. Na de klep verwijdert te hebben en het LED van installer mode te hebben zien knipperen heb ik het knopje ingedrukt en was alles weer normaal. De unit heeft geen stroom verloren, heeft een half jaar lang zonder problemen gewerkt en is vanochtend opeens in Installer modus gesprongen.