SSD met windows installatie leeg? na BSOD

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuuT
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-07 23:06
Hallo,

Ik kreeg vorige week een BSOD bij het aansluiten van een DSLR camera. Het beeld vertoonde verticale strepen bij het opnieuw aanzetten en ging naar recovery modus.

Wat heb ik gedaan:

Ik heb een nieuwe VGA kaart geïnstalleerd waarbij het beeld weer prima was. In eerste instantie heb ik daarna direct in de windows 10 recovery modus een herstelpunt gepakt van een week eerder. Helaas hielp dit niks.

Status nu: Hij blijft in een recovery modus loop zitten en het vreemde is dat ik daar helemaal niks meer kan. Bij alle opties (command prompt, herstelpunt etc) geeft hij aan dat er geen administrator account beschikbaar is. Na wat google werk begrepen dat ik via een nieuwe windows installatie via SHIFT-F10 bij een command prompt kan komen: dat is gelukt maar nu zie ik dat mijn SSD schijf (voorheen c:\) zo goed als leeg is. Alleen een avast sandbox map of zo, dus ook geen windows installatie, users ect. De overige HDD's die ik heb kan ik via de command prompt wel bekijken, daar is gelukkig niets mee aan de hand.

Is mijn windows installatie verdwenen??? SSD schijf en 3 andere HDD's worden wel herkend in de BIOS.

Heeft iemand een goed advies om dit te herstellen of weet iemand wat er gebeurt is met mijn windows installatie? Ik had op het bureaublad een aantal bestanden staan en zou die toch heel graag nog willen backuppen...

[ Voor 0% gewijzigd door LuuT op 15-10-2023 16:44 . Reden: Probleem wonderbaarlijk verholpen, topic mag gesloten worden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuuT
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-07 23:06
Topic mag gesloten worden, probleem wonderbaarlijk hersteld