Ik heb per ongeluk de beeldscherminstelling 800 bij 600 pixels verwijderd. Ik heb de software van mijn videokaart, Nvidia GeForce 2 MX 400, opnieuw geïnstalleerd, maar zonder succes. Wie kan mij helpen om deze optie terug te krijgen?
Kun je ook al een resolutie verwijderen? Bij mij was 800x600 ook weg, maar dat kwam omdat ik de drivers voor mijn beeldscherm niet had geïnstalleerd. Er stond toen gewoon Plug en Play monitor.
SolarEdge SE5K-RWB + 17 × AIKO Neostar N-Type type ABC | WeHeat Blackbird P80 | 3 × MHI Diamond 2kW
Ik had een paar cdŽs gekopieëerd (zonder daarna de p.c. opnieuw op te starten) en meteen daarna een spel geïnstalleerd en probeerde Žm daarna te runnen. Scherm werd zwart, ctr-alt-del werkte niet, aan- en uitknop ook niet en toen heb ik de machine uitgezet d.m.v. de knop aan de achterkant. Toen ik de p.c. weer had opgestart kreeg ik de melding dat er geadviseerd wordt om beeldformaat 800 bij 600 te gebruiken en of ik dat wilde (of zoiets), ik gaf "nee" door en toen heeft ie gewoon mijn beeldformaat 800 bij 600 weggepleurd!! Heb ook al geprobeerd om via de Restore-functie (Windows ME) mijn p.c. terug te zetten, maar dat lukte ook niet.
Later kwam ik erachter dat ik ook nog een soort rebootknop op de voorkant van mijn p.c. heb, ik vraag me af of ik beter die had kunnen gebruiken.
Over het spel: is een max. ingepakt spel dat zichzelf eerst uitpakt voor er met de installatie begonnen kan worden. Niet je standaard spelletje dus.
Ik heb nog niet echt veel verstand van computers vandaar mijn uitgebreide uitleg.
Groeten!!
Later kwam ik erachter dat ik ook nog een soort rebootknop op de voorkant van mijn p.c. heb, ik vraag me af of ik beter die had kunnen gebruiken.
Over het spel: is een max. ingepakt spel dat zichzelf eerst uitpakt voor er met de installatie begonnen kan worden. Niet je standaard spelletje dus.
Ik heb nog niet echt veel verstand van computers vandaar mijn uitgebreide uitleg.
Groeten!!
Verwijderd
Die reboot knop aan de voorkant van je pc werkt geloof ik ook niet meer wanneer je aan/uit knop niet meer werkt, dus dat was geen optie geweest.
Heb je al geprobeerd de pc in veilige modus op te starten om te kijken of de 600x800 mode dan beschikbaar is?
of F6 bij het booten --> vga mode proberen
Heb je al geprobeerd de pc in veilige modus op te starten om te kijken of de 600x800 mode dan beschikbaar is?
of F6 bij het booten --> vga mode proberen
[mierenneukmode]Op vrijdag 07 september 2001 12:37 schreef inimini het volgende:
... de 600x800 mode ...
600x800
[/mierenneukmode]
hebbie al eens geprobeed de monitor opnieuw in te stellen? het is namelijk mogelijk dat windows nu denkt dat die mode niet door je monitor wordt ondersteund, waardoor het installeren van nieuwe VGA-drivers ook niet meteen werkt. Je kan hem op Plug & Pray zetten en kijken wat er dan uitkomt
Pagina: 1