[Verlopen] [Prijsfout?] Canon MF744Cdw voor €43,50

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-07 13:37
Voor wie nog een kleuren laserprinter wil - uitvoering: Canon MF744Cdw

'Normale' prijs tussen de €550,- en €850,- (zie prijsgrafiek). Nu voor €43,50 bij PrinterlandNL. Inclusief gratis verzenden.

Waarschijnlijk een restant van een partij. Max 1 tegelijk te bestellen. De webshop heeft geen recente reviews op Tweakers. Voor de zekerheid zou ik 'm bestellen met creditcard vanwege kopersbescherming.
Ze hebben een thuiswinkelwaarborg, beter iets dan niets. Thanks @Pokerphase voor de aanvulling.

EDIT: Prijs is aangepast. Show's over people.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S9kyi9vE3SsMi_N_d4LAEn05o5g=/fit-in/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/i/2003240416.jpeg?f=imagegallery

[ Voor 16% gewijzigd door 5pë©ïàál_Tèkén op 15-10-2023 13:44 ]

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pokerphase
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:33
5pë©ïàál_Tèkén' schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 12:17:
Voor wie nog een kleuren laserprinter wil - uitvoering: Canon MF744Cdw

'Normale' prijs tussen de €550,- en €850,- (zie prijsgrafiek). Nu voor €43,50 bij PrinterlandNL. Inclusief gratis verzenden.

Waarschijnlijk een restant van een partij. Max 1 tegelijk te bestellen. De webshop heeft geen recente reviews op Tweakers. Voor de zekerheid zou ik 'm bestellen met creditcard vanwege kopersbescherming.

[Afbeelding]
Thanks besteld! We gaan het zien lijkt op een prijsstunt of prijsfout ;) Goede tip van de creditcard, maar de winkel accepteert alleen iDeal, Bancontact of vooruitbetaling (overboeking).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Pokerphase schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 12:45:
[...]

Thanks besteld! We gaan het zien lijkt op een prijsstunt of prijsfout ;) Goede tip van de creditcard, maar de winkel accepteert alleen iDeal, Bancontact of vooruitbetaling (overboeking).
Ik heb besteld via acceptgiro. Die 3 euro is het me wel waard....
Verder onduidelijk of de start cardridges erbij zitten, cannon zegt op de specificatie van wel, maar op de site staat het niet expliciet

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

jeanj schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 13:00:
[...]

Ik heb besteld via acceptgiro. Die 3 euro is het me wel waard....
Verder onduidelijk of de start cardridges erbij zitten, cannon zegt op de specificatie van wel, maar op de site staat het niet expliciet
Waar zie jij op die site staan dat er geen toners bij zitten? Op de website staat...
Tip
Niet zonder toner komen te zitten? Bestel meteen de juiste Canon toners mee!
Dat lees ik als "Bestel alvast wat extra toners zodat je ze op voorraad hebt"

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Technomania schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 13:11:
[...]

Waar zie jij op die site staan dat er geen toners bij zitten? Op de website staat...

[...]

Dat lees ik als "Bestel alvast wat extra toners zodat je ze op voorraad hebt"
Ik zeg niet dat de starters cardridges er niet bij zitten, ik zeg alleen dat het er niet expliciet bij staat dat ze er bij zitten. Op de canon product site staat wel dat ze er wel bij zitten. Echter bij 1 van de reviews op trustpilot meld iemand een levering van een printer zonder starters cardridges, vandaar dat ik er naar zocht op hun site voor deze specifieke aanbieding.

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

jeanj schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 13:18:
[...]

Ik zeg niet dat de starters cardridges er niet bij zitten, ik zeg alleen dat het er niet expliciet bij staat dat ze er bij zitten. Op de canon product site staat wel dat ze er wel bij zitten. Echter bij 1 van de reviews op trustpilot meld iemand een levering van een printer zonder starters cardridges, vandaar dat ik er naar zocht op hun site voor deze specifieke aanbieding.
Hm apart. Printer besteld en ik zal het zien. Als ze inderdaad zonder toners geleverd worden is die aanbieding in eens niet zo leuk meer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:07
Ondertussen is een 8 voor de 4 geplakt.
Maar als je 800 euro korting hebt gekregen dan is 1 of 2 toners erbij kopen toch een koopje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Megupe schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 13:33:
Ondertussen is een 8 voor de 4 geplakt.
Maar als je 800 euro korting hebt gekregen dan is 1 of 2 toners erbij kopen toch een koopje?
Ze zijn erachter gekomen dat die printer wel heel erg goedkoop was. Ik ben benieuwd of we heb dan nog voor die eerdere prijs krijgen. Vast niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawk88
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Ik zie hem voor 72e staat, nog steeds leuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
Voor de gene die hebben besteld (@Pokerphase ), zouden jullie me op de hoogte willen houden wat betreft de afhandeling? Bij Printers zijn prijsfluctuaties van 95% namelijk niet zó zeldzaam dat het automatisch een prijsfout is.

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MustiAai
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11-07 23:42
@5pë©ïàál_Tèkén ik zal je op de hoogte houden als ik iets te horen krijg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technomania
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

5pë©ïàál_Tèkén' schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 15:41:
Voor de gene die hebben besteld (@Pokerphase ), zouden jullie me op de hoogte willen houden wat betreft de afhandeling? Bij Printers zijn prijsfluctuaties van 95% namelijk niet zó zeldzaam dat het automatisch een prijsfout is.
Beste Kuusje, ook ik zal je een update geven. Ik heb al wel betaald en een bevestigingsmail gekregen. De tijd zal het leren. In ieder geval spannend oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Artikel 4 - Het aanbod

De inhoud van de website en het aanbod is met de grootste zorgvuldigheid samengesteld. De ondernemer kan echter niet garanderen dat alle informatie op de website te allen tijde juist en volledig is. Alle prijzen, het aanbod en overige informatie op de website en in andere van de ondernemer afkomstige materialen zijn dan ook onder voorbehoud van kennelijke vergissingen en fouten (waaronder programmeer- en typefouten).

Kan uitkomen op niet leveren of narekening.....

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
Gelukkig gaat consumentenrecht boven algemene voorwaarden. Als aangetoond kan worden dat dergelijke prijsveranderingen niet ongewoon zijn (kijk maar de prijsgrafieken van een zulke uitschieters), dan heeft de consument voldaan aan zijn onderzoeksplicht en mag hij verwachten dat een dergelijk product voor die prijs gaat.

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technomania
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

@PatRamon Mocht het tot extra betalen komen beroep ik mij op de WKOA en mogen ze hem houden.

@5pë©ïàál_Tèkén Als je op Google naar Canon MF744Cdw zoekt zie je ook veel websites die de printer voor rond de 500 verkopen. Maar vaak zie je ook nooit meer leverbaar (logisch want volgens de pricewatch is het al een oud model ui 2019).

Ik heb lichte hoop op een mazzeltje voor degene die er snel bij waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
@Technomania Mocht het uitkomen en wordt geleverd heb je idd een mazzeltje en veel plezier van zo printer.
Ben benieuwd

Eens al zo iets mogen ervaren bij Alternate.
Verkeerde prijsvermelding en werd gewoon op de blacklist gezet.
Gehele naam + adres + Email/Account.
Ging om een bedrag van 4,90 voor een hdd wat 94,90 was maar was op een bon van veel items en niet gezien.

Tuurlijk gelijk netjes betaald maar wel doorgevraagd wat als ik niet had betaald.

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk_mec
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-07 19:08
Bij Printers zijn prijsfluctuaties van 95% namelijk niet zó zeldzaam dat het automatisch een prijsfout is.
Is dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
Ja
https://tweakers.net/pric...T-4zrU_BNyp39WH8dP-YP_9Aw

dat zou betekenen dat deze producten allemaal een foute prijs hebben.

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Ik zou maar alvast een topic aanmaken: winkelier levert, na overduidelijke fout in prijsstelling, niet wat ik besteld heb. Ik vind dat ik er wel recht op heb, want printers worden regelmatig voor een fractie van de prijs aangeboden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-07 12:38

DataGhost

iPL dev

5pë©ïàál_Tèkén' schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 12:15:
[...]

Ja

Jouw eigen onderzoek gaat heel ver zie ik al. Sowieso dat je prijzen rond de koers van 12k+ voor een 10TB HDD niet abnormaal lijkt te vinden, maar de meeste van de (momenteel) vijf artikelen op die pagina zijn gekoppeld aan het verkeerde product. Als dit van de afgelopen 21 dagen is vind ik het helemaal niet "vaak" voorkomen. Overigens staan in die lijst van je nul printers vermeld, terwijl dat wel je claim was.

[ Voor 8% gewijzigd door DataGhost op 16-10-2023 12:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
uitvoering: Lenco BAR-013

€ 482,79 voor € 35,98
Terwijl die prijs x aantal maanden er voor ook rond de 33 euro lag.

Vaak zijn er idd wat @DataGhost aangeeft verkeerde producten gelinkt waardoor die ineens duurder/goedkoper is.

**

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technomania
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

jeroenkb schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 12:16:
[...]

Ik zou maar alvast een topic aanmaken: winkelier levert, na overduidelijke fout in prijsstelling, niet wat ik besteld heb. Ik vind dat ik er wel recht op heb, want printers worden regelmatig voor een fractie van de prijs aangeboden
Ik zou er geen topic voor openen want ik vind dat ik er geen recht op heb. Ik hoop gewoon op een mazzeltje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BulMi
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-07 14:47
Heb er ook 1 besteld. Hoop ook op een mazzeltje, mochten ze niet leveren is dat begrijpelijk en ga ik er ook geen werk van maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:50
Weinig actie, had op zm minst een mailtje van ze verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

matthijst schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 19:25:
Weinig actie, had op zm minst een mailtje van ze verwacht.
Ik eigenlijk ook wel maar ze adverteren met voor 22:30 besteld morgen in huis dus misschien straks nog een t&t. Zal wel niet en anders morgen maar eens naar ze mailen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:15

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
5pë©ïàál_Tèkén' schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 12:15:
[...]

Ja

Dus je hebt vijf (!) producten gevonden (niet eens printers maar gewoon alles) in de pricewatch en gebruikt dat als argument dat de prijs kan kloppen?

Even gewoon logisch nadenken: dit is prijsfout.

En je claim dat het consumentenrecht je gaat beschermen: gelukkig is dat niet het geval (https://www.dirkzwager.nl...hoger-beroep-over-lcd-tv/)

Of deze

https://www.rtlnieuws.nl/...c-verkocht-voor-paar-euro

[ Voor 6% gewijzigd door We Are Borg op 16-10-2023 19:43 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BulMi
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-07 14:47
Ik heb een mailtje gekregen dat ze de koopovereenkomst ontbinden omdat het om een foutieve prijs ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pokerphase
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:33
BulMi schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:28:
Ik heb een mailtje gekregen dat ze de koopovereenkomst ontbinden omdat het om een foutieve prijs ging
Ik ook.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MustiAai
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11-07 23:42
Ook ik heb een mail ontvangen waarin ze aangeven dat ze de overeenkomst ontbinden. @5pë©ïàál_Tèkén
Voor de geïnteresseerde hieronder het bericht:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

BulMi schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:28:
Hier nog geen mailtje gehad dat de koopovereenkomst ontbonden is dus ik heb ze zelf maar gemaild.

Pagina: 1