Wij zouden een UPS willen gebruiken voor een deuropener. Ons flatgebouw heeft meerdere voordeuren. Deze zijn voorzien van elektronische deuropeners met videofoon, bel etc. Deuropener en videofoon gebruiken ca. 100-110 Watt per 24 uur (230volt, gemeten terwijl in gebruik). De afgelopen jaren hebben wij 1x stroomuitval gehad, dat duurde ca. 2 uur. Wij hebben noodsleutels overwogen, maar dat heeft niet onze voorkeur.
Kan een UPS gebruikt worden bij deze lage vermogens?
Ik heb op een site van APC gekeken bij BR1500G-GR en bij de BVX700LI-GR (360 Watts/700VA). Bij de efficiency graph blijkt 60-70% haalbaar (ik neem aan van de Watt capaciteit) bij een 2-3% load. Maar bij de runtime graph ontbreekt gebruik voor zulke lage lage vermogens.
Als gebruik voor deze toepassing met een runtime van ca. 8 uur, mogelijk is, heb ik dan een 230 volt echte sinusgolf nodig of voldoet een UPS met een gesimuleerde sinus ook voor dit soort apparatuur? Zijn er verder nog tips voor deze toepassing?
Kan een UPS gebruikt worden bij deze lage vermogens?
Ik heb op een site van APC gekeken bij BR1500G-GR en bij de BVX700LI-GR (360 Watts/700VA). Bij de efficiency graph blijkt 60-70% haalbaar (ik neem aan van de Watt capaciteit) bij een 2-3% load. Maar bij de runtime graph ontbreekt gebruik voor zulke lage lage vermogens.
Als gebruik voor deze toepassing met een runtime van ca. 8 uur, mogelijk is, heb ik dan een 230 volt echte sinusgolf nodig of voldoet een UPS met een gesimuleerde sinus ook voor dit soort apparatuur? Zijn er verder nog tips voor deze toepassing?