Hoi all,
Ik zoek me helemaal suf maar ik zie waarschijnlijk iets over het hoofd.
Ik zal mijn situatie schetsen.
Ik heb een Alfen Eve Single s-Line. Prima paal.
Deze is geplaatst door Coolblue.
Ik heb een abonnement bij Coolblue en betaal daar 7,50 per maand voor om mijn laadkosten automatisch te laten verrekenen.
Ik heb Coolblue mijn stroomtarief doorgegeven voor automatische verrekening met mijn werkgever.
Ik heb van mijn werkgever een laadpas van travelcard (NL-TCE).
Ik laad met deze pas, ik betaal dit via mijn energieleverancier en coolblue betaald dat bedrag weer aan mij terug iedere maand en berekend die kosten door via mijn NL-TCE aan mijn werkgever.
Dit gaat allemaal uitstekend.
Maar nu komt het.
Mijn vrouw heeft sinds kort ook een elektrische auto en een zakelijke laadpas om haar kosten te verrekenen. Echter, dit is een NL-TNM pas. En wat blijkt, Coolblue heeft geen afspraken met deze aanbieder (Shell recharge) en kan deze kosten due niet verrekenen. Heel irritant en amateuristisch van Coolblue.
De laadpaal herkent de pas uiteraard wel maar omdat Coolblue deze niet erkent komen deze laadkosten dus ook niet in mijn portal van Coolblue te staan en kan ik deze ook niet handmatig declareren.
Ik wil dus een andere aanbieder zoeken zodat ik weg kan bij Coolblue en wel naar een fatsoenlijke aanbieder die beide passen herkent. Zowel NL-TNM als NL-TCE zijn grote en bekende passen namelijk.
Nu ben ik druk aan het zoeken maar ik kom er niet uit.
Hoe doe ik bovenstaande?
Ik vind alleen maar laadpas-abbonementen maar geen laadpaal-abbonementen.
Denk ik verkeerd?
Welke aanbieder herkent bovenstaande passen en kan mijn laadpaal servicen?
Ik vind het een heel duister gebied, maar het kan een mij liggen.
Wie kan mij een duwtje in de goede richting helpen?
Of denk ik volledig verkeerd?
Dank!
Ik zoek me helemaal suf maar ik zie waarschijnlijk iets over het hoofd.
Ik zal mijn situatie schetsen.
Ik heb een Alfen Eve Single s-Line. Prima paal.
Deze is geplaatst door Coolblue.
Ik heb een abonnement bij Coolblue en betaal daar 7,50 per maand voor om mijn laadkosten automatisch te laten verrekenen.
Ik heb Coolblue mijn stroomtarief doorgegeven voor automatische verrekening met mijn werkgever.
Ik heb van mijn werkgever een laadpas van travelcard (NL-TCE).
Ik laad met deze pas, ik betaal dit via mijn energieleverancier en coolblue betaald dat bedrag weer aan mij terug iedere maand en berekend die kosten door via mijn NL-TCE aan mijn werkgever.
Dit gaat allemaal uitstekend.
Maar nu komt het.
Mijn vrouw heeft sinds kort ook een elektrische auto en een zakelijke laadpas om haar kosten te verrekenen. Echter, dit is een NL-TNM pas. En wat blijkt, Coolblue heeft geen afspraken met deze aanbieder (Shell recharge) en kan deze kosten due niet verrekenen. Heel irritant en amateuristisch van Coolblue.
De laadpaal herkent de pas uiteraard wel maar omdat Coolblue deze niet erkent komen deze laadkosten dus ook niet in mijn portal van Coolblue te staan en kan ik deze ook niet handmatig declareren.
Ik wil dus een andere aanbieder zoeken zodat ik weg kan bij Coolblue en wel naar een fatsoenlijke aanbieder die beide passen herkent. Zowel NL-TNM als NL-TCE zijn grote en bekende passen namelijk.
Nu ben ik druk aan het zoeken maar ik kom er niet uit.
Hoe doe ik bovenstaande?
Ik vind alleen maar laadpas-abbonementen maar geen laadpaal-abbonementen.
Denk ik verkeerd?
Welke aanbieder herkent bovenstaande passen en kan mijn laadpaal servicen?
Ik vind het een heel duister gebied, maar het kan een mij liggen.
Wie kan mij een duwtje in de goede richting helpen?
Of denk ik volledig verkeerd?
Dank!