Nu het weer wat natter begint te worden is een bui soms niet te vermijden op de fiets. Voor de fiets gebruik ik nu een poncho, maar dat vind ik eigenlijk maar matig werken. Ik ben hierdoor eigenlijk op zoek naar een regenbroek, maar de broeken die ik had in het verleden had hadden allemaal 1 groot nadeel: de broek aan-en uittrekken, zeker onderweg, gaat vaak erg stroef en resulteert uiteindelijk vaak in scheuren waardoor ik hem weg kon gooien. Het stroeve maakt het aan en uitrekken voor mij ook tot een frustrerende ervaring, zeker als de broek nat is geregend.
Ik ben hierdoor eigenlijk op zoek naar een regenbroek die makkelijker aan te trekken is, zo zag ik een regenbroek die ritsbaar is, bijvoorbeeld dit model. Als ik de reviews lees zijn die niet onverdeeld positief over de waterdichtheid. Ook zie ik ook maar weinig aanbod van ritsbare regenbroeken.
In theorie lijkt me dat echter wel ideaal, doordat het ritsbaar is vermijd je de stroefheid.
Ik ben benieuwd of iemand ervaringen met ritsbare regenbroeken en of die echt zo praktisch zijn of er toch nadelen aan zitten. Of een ander alternatief qua broek die makkelijker aan te trekken is zonder stroefheid.
Ik ben hierdoor eigenlijk op zoek naar een regenbroek die makkelijker aan te trekken is, zo zag ik een regenbroek die ritsbaar is, bijvoorbeeld dit model. Als ik de reviews lees zijn die niet onverdeeld positief over de waterdichtheid. Ook zie ik ook maar weinig aanbod van ritsbare regenbroeken.
In theorie lijkt me dat echter wel ideaal, doordat het ritsbaar is vermijd je de stroefheid.
Ik ben benieuwd of iemand ervaringen met ritsbare regenbroeken en of die echt zo praktisch zijn of er toch nadelen aan zitten. Of een ander alternatief qua broek die makkelijker aan te trekken is zonder stroefheid.
Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”