Toon posts:

Windows XP achtergrond probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik draai vanaf vandaag Windows XP ipv Windows 2000 sp2 (tja widnows was verbrakt en je wil toch eens wat uitproberen).

Het gaat allemaal leuk en aardig, maar windows vergeet iederekeer mijn achtergrond plaatje (een bitmapje) weer te geven. Bij desktop eigenschappen geeft ie wel weer dat het als achtergrond staat, maar op mijn desktop zie ik gewoon een leuk blauw ding.

als ik lock to desktop kies, dan komt ie welw eer te voorschijn, maar echt heel erg slechte kwaliteit.

Ik wil gewoon dan windows dat ding goed weer geeft :).

heeft iemand dit probleem al eens eerder gehad en een oplossing ervoor gevonden.

bij voorbaat dank.

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 15:30
veergeet hij hem weer te geven? vaaaaaagggg....

Maar heb je op de een of andere manier de active desktop aan ofzo :?
ik ken zelf het probleem (gelukkig) niet :)

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-07 12:57

GreeTz

took the red pill

Wat jammer voor je, niet eens een plaatje op je achtergrond!
Ik zou bill gewoon aanklagen als ik jou was

Alleen:           DE GROETJES

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 september 2001 15:07 schreef Neejoh het volgende:
veergeet hij hem weer te geven? vaaaaaagggg....

Maar heb je op de een of andere manier de active desktop aan ofzo :?
ik ken zelf het probleem (gelukkig) niet :)
staat allemaal uit. Heb wel mijn spul weer in classic mode gezet. Ik vind die andere kleuren wel erg kinderachtig.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 september 2001 15:15 schreef GreeTz het volgende:
Wat jammer voor je, niet eens een plaatje op je achtergrond!
Ik zou bill gewoon aanklagen als ik jou was
idd

Verwijderd

Topicstarter
Kickje.

Verwijderd

Topicstarter
ok. laatste kick. Dan weet echt niemand het :(

Het is namelijk best irritant dat ik 5 min bezig ben om mijn desktop weer geod te krijgen :(

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is nog steeds niet verholpen, heb al van alles geprobeerd. MIjn achtergrondje is er nog wel, hij pleurt er alleen een blauw ding overheen, soms als ik mijn icq minimaliseer zie ik nog gewoon een stuk van mijn achtergrondje. Als ik inlog zie je ook hele even mijn achtergrond en ook als ik uitlog, maar terwijl ik werk niet.
Heeft nog helemaal niet dit probleem?
Ik word er wel een beetje chagie van :)

naja dit is ecth de allllller laatste kick.

Verwijderd

save je achtergrond als *.bmp in plaats van als een JPG platje. Stel hem dan in als background en zorg dat je van die active desktop rommel afkomt.

Verwijderd

Topicstarter
Het is een bmp. en ik heb active desktop uitstaan.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een mooie achtergrond geplaatst. Daarnaast wil ik active desktop gebruiken. Hier staat mijn eigen website ingesteld om uit te proberen.

Ik heb via TweakUI alle icoonen van mijn desktop afgehaald. Zodra alle icoonen weg zijn laat hij mijn achtegrond plaatje + active desktop site niet meer zien. Alleen de standaard achtergrond kleur.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Ik heb dit wel eens na het spelen van een game (op een andere resolutie), dan ben ik klaar en is m'n desktop blauw.. Een simpele refresh (F5) is dan genoeg om mijn prachtige plaatje weer terug te halen :)

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

jammer genoeg helpt het hier niet... kan dit een bug in xp zijn? ik heb hier xp draaien met service pack 1 en nog heb ik het probleem
Pagina: 1