Soundbar pc (gaming) + skype

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reetkeverke
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 08-05 11:59
Ik ben op zoek naar geen al te dure pc soundbar maar die werkt met skype.
Ik had een soundbar gekocht van 25 euro op banggood, natuurlijk is die kwaliteit die er uit komt geene vetten, ik zette skype aan, skypen met de maat, ik hoorde hem, maar die hoorde mij niet, ik heb wel wat settings zitten aanpassen maar niets werkte.

Iemand een idee, ik ben een leek in die dingen, ik leer graag bij maar ik wil weten hoe dit komt en een miskoop tegen gaan. Ik heb al zitten zoeken op google soundbar met skype maar ik kom op bitter weinig uit moet ik zeggen.

Voor de moment is mijn budget ook niet zo heel hoog, bijvoorbeeld 250 euro vind ik veel geld omdat ik vooral via een goede gaming headset game, maar soms gebeurt het eens dat ik geene hoofdtelefoon wil opzetten en via een soundbar bv naar youtube wil luisteren ofzo maar ook via skype kan communiceren, beide dus terzelfdertijd.

BIjvoorbeeld dit; zou dit wel werken met skype en we beide elkaar kunnen horen etc??? Ik ken er niets van.
https://www.bol.com/be/nl...ldoelgrnbri20220311141574

[ Voor 17% gewijzigd door Reetkeverke op 14-10-2023 14:06 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reetkeverke
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-04 17:01

HetGezegde

Yes, you can!

Geef mensen even langer dan een dag zou ik zeggen. En ik zie geen reden om te posten op andere fora die hier niet over gaan. Het is niet zo dat hier iedereen alles weet van elk onderwerp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JappieR
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:10
Ik kan het niet helemaal goed volgen maar een soundbar is niet veel anders dan een luidspreker, het heeft in ieder geval geen microfoon. Je zult dus een soundbar en een microfoon moeten hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HetGezegde
  • Registratie: Juni 2009