Toon posts:

Nieuwe 17 inch Monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een nieuwe CTR monitor, maar vraag me af
welke ik het beste kan nemen. Ik wil zeker een 17 inch, maar merk type ????? Pc gaat vooral gebruikt worden voor gamen. Goeie of slechte ervaringen met bepaalde merken ????

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
iiyama monitors zijn over het algemeen goed, zeker qua prijs/kwaliteitsverhouding.

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 16:03
Iiyama monitoren krijgen toch steeds vaker kuren e.d.

zoek maar eens op iiyama+problemen

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 15:30
Op woensdag 05 september 2001 14:54 schreef wacko het volgende:
iiyama monitors zijn over het algemeen goed, zeker qua prijs/kwaliteitsverhouding.
Zou ik zeker altijd voor gaan! Super monitoren!

Wat je zeker NIET moet doen, is een targa halen :r

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Je mag mijn LG 775FT wel kopen, mooi ding hoor!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 16:03
Of een Philips, veel mensen die met Iiyama narigheid hebben gehad stappen over naar Philips of Sony.

Deze 2 merken zijn jammergenoeg duurder dan iiyama, en dat moet ik toegeven wat je betaald voor wat je krijgt is goed.

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-07 21:13
Ik heb een Iiyama (zie systeem specs) en niets te klagen...je moet hem alleen niet te dicht bij je PC voeding zetten, want dat vind ie niet leuk :)

- Ruud

Verwijderd

Op woensdag 05 september 2001 14:58 schreef Smirnoff het volgende:
Iiyama monitoren krijgen toch steeds vaker kuren e.d.

zoek maar eens op iiyama+problemen
Wat wil je als zoveel mensen hier een Iiyama monitor hebben, dan 'lijkt' het of er meer problemen zijn ja.

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:02

smallboy

N/A

Ga gewoon naar de pc boer en bekijk zelf welke je het mooiste beeld vindt hebben. Neem wel een merk als je toch geld genoeg hebt. Ikzelf heb een vaag merk monitor. Voor mij is die goed genoeg (17" kostte iets van 430 piek). Hij heeft duidelijk wat onvolkomenheden maar ik kan daar niet mee zitten.

Verwijderd

ja xanadu is right, iedereen heeft hier ongeveer iiyama (prijs/kwaliteit) ja dan komen daar ook de fouten meej, misschien leuk vor op frontpage poll.. welk merk monitor heb je.. check wat je krijgt voor antwoorden :)

en op forum is dan nog meer die-hard iiyama denk ik

• NeverSeen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-07-2024

NeverSeen

Press any key to continue.....

Siemens nixdorf monitoren uit de proffesionele serie zijn echt VET het beste ik heb ook iiyama vision master maar zon SN blaast die helemaal weg :) iiyama is alleen gezeik

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA -> VB

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Topicstarter
Het merk, Hansol. Die zijn niet echt duur, maar kwaliteit ??? Iemand ervaring

Verwijderd

Op woensdag 05 september 2001 22:08 schreef remcom het volgende:
Het merk, Hansol. Die zijn niet echt duur, maar kwaliteit ??? Iemand ervaring
Ikzelf heb de Hansol 710D. Supermooi beeld, platte beeldbuis, geen last van lichtinval, kan op hoge resoluties toch nog een hoge verversingssnelheid aan, heeft een dotpitch van 0.25 en is niet duur.

echt een geweldig ding. kijk maar eens op de site van hansol. een echt aanrader!!!!!!

Verwijderd

Ga voor een Philips 107T21. Cool. Is plat en heeft een dotpitch van .25. Lightframe is wel grappig :+ bij fotoberwerking. Ding is niet duur.

Mijn pa heeft een Iiyama en hangt al 3 weken aan de telefoon door allerlei problemen. Iiyama zuigt :r
Vroeger niet trouwens :'(

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:45

darkrain

Moderator Discord / General Chat

Geniet. Punt.

Neem gewoon een Philips Brilliance 107p20 heel grappig schermpje kost 920 piekjes.

Tweakers Discord

Pagina: 1