Ik heb wellicht wensen die niet helemaal aansluiten bij wat fabrikanten kunnen/willen bieden. Ik heb totaal geen verstand van telefoons en wil dit liever ook zo houden. Mijn huidige telefoon heb ik voor een aantrekkelijke prijs gehaald bij de media markt, maar er zaten wel behoorlijke haken en ogen aan die ik graag wil ontwijken.
Ik gebruik mijn huidige telefoon voor bellen sms, bankzaken (ing app) wat browsen OA Youtube (geen fan van de app).
uitvoering: Wileyfox Swift 2X Zwart
Een maandje terug begon de accu zo op te zetten dat het de hele telefoon uit elkaar drukte. Ik ben sinds dien opzoek naar vervaning. De batterij heeft altijd al kuren vertoont. Maar dit is toch wel gevaarlijk aan het worden
Echt snel laden pagina's niet meer
300 euro is toch wel echt mijn limiet, moet gewoon bereikbaar zijn en bankzaken kunnen regelen.
Ik heb een uitbreidingskaartje voor de opslag micro SD waar de grootte nog prima is 128GB aangezien ik het nog niet voor 25% vol heb.
Ik heb hier nog een snel lader liggen die het prima doet.
De laatste review gelezen, staan wel wat interessante telefoons in. Maar specifiek zal ik het liefst toch een paar jaar ondersteuning krijgen. Nu heb ik het uitgesteld omdat android 15 ook om de hoek stond, weet niet of dit veel uitmaakt, vandaar ook de advies vraag mbt ondersteuning voor langere tijd wellicht.
Belangrijkste eigenschappen op rij in order meest belangrijk tot minst:
- Bankzaken (ing app)
- Bellen/SMS
- Batterij, wellicht zijn er batterijen die langer mee gaan dan huidige standaard?
- OS/software ondersteuning
- Wifi / Bluetooth ondersteuning
- Gangbare resolutie/ pixeldichtheid zodat apps zonder moeite werken
- Liefst geen telefoon met 1001 (reclame) apps en tracking rotzooi.
~ Oled scherm kan meerprijs waard zijn mocht dit in het budget netjes mee komen.
5G, snel internet etc is allemaal niet zo belangrijk.
Mijn huidige telefoon gaat zo'n beetje 4 jaar mee nu, weet ook niet of dit de te verwachten levensduur is, maar op het scherm en de batterij na werkt het voor mij nog goed.
Wellicht is dit ook gewoon nog te vervangen zodat ik de telefoon echt helemaal op kan gebruiken.
Alvast dank voor de aandacht/ ideeën
Ik gebruik mijn huidige telefoon voor bellen sms, bankzaken (ing app) wat browsen OA Youtube (geen fan van de app).
uitvoering: Wileyfox Swift 2X Zwart
Een maandje terug begon de accu zo op te zetten dat het de hele telefoon uit elkaar drukte. Ik ben sinds dien opzoek naar vervaning. De batterij heeft altijd al kuren vertoont. Maar dit is toch wel gevaarlijk aan het worden
Echt snel laden pagina's niet meer
300 euro is toch wel echt mijn limiet, moet gewoon bereikbaar zijn en bankzaken kunnen regelen.
Ik heb een uitbreidingskaartje voor de opslag micro SD waar de grootte nog prima is 128GB aangezien ik het nog niet voor 25% vol heb.
Ik heb hier nog een snel lader liggen die het prima doet.
De laatste review gelezen, staan wel wat interessante telefoons in. Maar specifiek zal ik het liefst toch een paar jaar ondersteuning krijgen. Nu heb ik het uitgesteld omdat android 15 ook om de hoek stond, weet niet of dit veel uitmaakt, vandaar ook de advies vraag mbt ondersteuning voor langere tijd wellicht.
Belangrijkste eigenschappen op rij in order meest belangrijk tot minst:
- Bankzaken (ing app)
- Bellen/SMS
- Batterij, wellicht zijn er batterijen die langer mee gaan dan huidige standaard?
- OS/software ondersteuning
- Wifi / Bluetooth ondersteuning
- Gangbare resolutie/ pixeldichtheid zodat apps zonder moeite werken
- Liefst geen telefoon met 1001 (reclame) apps en tracking rotzooi.
~ Oled scherm kan meerprijs waard zijn mocht dit in het budget netjes mee komen.
5G, snel internet etc is allemaal niet zo belangrijk.
Mijn huidige telefoon gaat zo'n beetje 4 jaar mee nu, weet ook niet of dit de te verwachten levensduur is, maar op het scherm en de batterij na werkt het voor mij nog goed.
Wellicht is dit ook gewoon nog te vervangen zodat ik de telefoon echt helemaal op kan gebruiken.
Alvast dank voor de aandacht/ ideeën