*knip* Werving
[ Voor 96% gewijzigd door Yorinn op 14-10-2023 10:08 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Yorinn op 14-10-2023 10:08 ]
Misschien moet je ook opzoeken wat spam en werving zijn. Maar je hebt nog steeds niet echt zelf wat bedacht, dus die eigen inzet is er ook niet. Als je echt zelf iets bedenkt en hier uitwerkt, dan is het wat anders, maar alleen een paar vage opties laten niet eigen inzet zien. En proberen betaald werk te krijgen is wervingkajvans schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 22:04:
Bedankt maar zoals daar staat was het probleem weinig eigen input en duidelijk is hier input.
daarnaast bied ik mezelf ook aan om iets te maken voor iemand dus is het niet alleen hulp zoeken
Bedankt voor het succes wensen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Misschien moet je ook opzoeken wat spam en werving zijn. Maar je hebt nog steeds niet echt zelf wat bedacht, dus die eigen inzet is er ook niet. Als je echt zelf iets bedenkt en hier uitwerkt, dan is het wat anders, maar alleen een paar vage opties laten niet eigen inzet zien. En proberen betaald werk te krijgen is wervingkajvans schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 22:04:
Bedankt maar zoals daar staat was het probleem weinig eigen input en duidelijk is hier input.
daarnaast bied ik mezelf ook aan om iets te maken voor iemand dus is het niet alleen hulp zoeken
Bedankt voor het succes wensen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
[ Voor 14% gewijzigd door Yorinn op 14-10-2023 10:08 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq