Eindopdracht informatica

Pagina: 1
Acties:
  • 688 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kajvans
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 31-01 12:49
*knip* Werving

[ Voor 96% gewijzigd door Yorinn op 14-10-2023 10:08 ]

Beste antwoord (via kajvans op 13-10-2023 22:17)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

kajvans schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 22:04:
Bedankt maar zoals daar staat was het probleem weinig eigen input en duidelijk is hier input.

daarnaast bied ik mezelf ook aan om iets te maken voor iemand dus is het niet alleen hulp zoeken

Bedankt voor het succes wensen
Misschien moet je ook opzoeken wat spam en werving zijn. Maar je hebt nog steeds niet echt zelf wat bedacht, dus die eigen inzet is er ook niet. Als je echt zelf iets bedenkt en hier uitwerkt, dan is het wat anders, maar alleen een paar vage opties laten niet eigen inzet zien. En proberen betaald werk te krijgen is werving :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:48

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Die vraag heb je al eens gesteld Informatica eindopdracht

GoT is er niet voor je schoolopdrachten, gaan we je dus ook niet mee helpen.

Succes met je opdracht :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kajvans
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 31-01 12:49
Bedankt maar zoals daar staat was het probleem weinig eigen input en duidelijk is hier input.

daarnaast bied ik mezelf ook aan om iets te maken voor iemand dus is het niet alleen hulp zoeken

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

kajvans schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 22:04:

Misschien moet je ook opzoeken wat spam en werving zijn. Maar je hebt nog steeds niet echt zelf wat bedacht, dus die eigen inzet is er ook niet. Als je echt zelf iets bedenkt en hier uitwerkt, dan is het wat anders, maar alleen een paar vage opties laten niet eigen inzet zien. En proberen betaald werk te krijgen is werving :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:17
Met alle respect @kajvans , maar op basis van je post historie hier, heb ik een beeld van je dat weinig uitnodigt om jou in te huren. Geen eigen inzet tonen en, nog belangrijker, niet luisteren naar aanwijzingen. Meerdere topics zijn gesloten vanwege het niet tonen van eigen inzet en toch doe je het nu weer. En zelfs exact dezelfde vraag als vorige week. Stel, ik zou je inhuren als stagiair, in hoeverre kan ik er dan vanuit gaan dat je je opdracht uitvoert zoals gevraagd? En hoe is je probleemoplossend vermogen als je geen eigen inzet hebt?

Probeer daar aan te werken. Succes met je opdracht.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Zoals je al vaker is duidelijk gemaakt: we verwachten hier op Tweakers enige eigen inzet. We zijn hier niet je persoonlijke helpdesk om je te helpen met je huiswerk

Daarnaast valt dit onder spam/werving, zoals anderen ook hebben gezegd.

Dit topic gaat dan ook weer op slot.

[ Voor 14% gewijzigd door Yorinn op 14-10-2023 10:08 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.