Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoshuaO038
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 23-04 11:41
Hallo,

Ik heb een USB-C naar 3,5mm jack adapter voor mijn Samsung S10e (ik weet het, deze heeft ook een 3,5 mm jack ingebouwd, maar het telefoonhoesje dat ik gebruik laat alleen hele dunne pluggen toe). Deze pauzeert soms zomaar muziek en regelt het volume uit zichzelf, alleen als de telefoon aanstaat. Soms doet hij dat ook niet, als ik bvb de plug omdraai en er opnieuw in doe (maar over 20 sec begint het weer).
Kan ik deze 'machtiging' niet ergens uitschakelen of dit op een andere manier oplossen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:23
Betreft dit een originele Samsung adapter, of eentje van een goed merk? (zoals Apple, Ugreen ect)

Met originele heb ik nooit issues, maar ik heb ook paar merkloze goedkopere modellen uit china en die willen weleens raar gedrag vertonen (zoals de hele tijd Google Assistant activeren, of volume aanpassen)

Overigens als antwoord op de vraag of je iets hieraan kunt doen, vaak niet (in ieder geval niet met de issues die ik heb meegemaakt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:02

Yucon

*broem*

Zou je niet gewoon met een pons van een paar euro dat 3,5mm gaatje groter tikken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:23
Yucon schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 23:24:
Zou je niet gewoon met een pons van een paar euro dat 3,5mm gaatje groter tikken?
Dat is de betere oplossing denk ik, met mijn LG vroeger had ik exact hetzelfde gedaan met mijn TPU case vanwege de te kleine opening bij 3.5mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:02

Yucon

*broem*

TS, mocht je je er niets bij voor kunnen stellen en bij een pons aan een groot apparaat denken: dat is het niet. Het zijn dit soort buisjes. Je moet er met een hamer op slaan en je kunt ze voor < 5 euro bij de bouwmarkt krijgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k1R-WzOwfZKiCvv30ali_OmLO38=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/LI85kXWxA2KM5Q6xxMdyRC10.png?f=user_large

[ Voor 4% gewijzigd door Yucon op 14-10-2023 08:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06:39

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Yucon schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 08:10:
TS, mocht je je er niets bij voor kunnen stellen en bij een pons aan een groot apparaat denken: dat is het niet.
Of zo'n tang om gaten in een riem te maken, als je die hebt liggen werkt dat waarschijnlijk ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

kraats

Ik rol

Dat een koptelefoon commando's gaat afvuren komt vrijwel altijd door een aansluiting die niet schoon is. Een commando wordt gegeven door met een knopje een bepaalde weerstand tussen de contacten te zetten. Als er vuiligheid tussen zit doet hij dat vanzelf. Meestal kun je de viezigheid met een houten tandenstoker prima uit de aansluiting krijgen

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoshuaO038
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 23-04 11:41
Ik heb een Mous case, waar een soort groene 'gel' inzit die de telefoon beschermt. Als ik het gaatje vergroot, krijg ik daar dan geen problemen mee dat bijvoorbeeld de bescherming afneemt? Anders is dat zeker het proberen waard.

[ Voor 0% gewijzigd door JoshuaO038 op 14-10-2023 13:22 . Reden: Typfoutje verbeterd ]

Pagina: 1