Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
surfen, programmeren, office werk; niet gamen, primair werken onder een linux OS
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een budget maar veel meer uitgeven dan wat ik hieronder heb bijeengezocht leek me overkill.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
twee monitoren en toetsenbord, muis, evt. nog een oude HDD (voor backups) en DVD speler installeren
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik wil een een behuizing met knoppen en aansluitingen aan de voorkant (niet bovenop) ivm plaatsing onder bureau.
32 GB is misschien aan de hoge kant, maar toch gekozen gezien de prijs
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
stil en zuinig is altijd meegenomen.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
passen de onderdelen die ik heb uitgezocht bij elkaar? Zijn er misschien betere alternatieven? Alvast bedankt voor de hulp.
surfen, programmeren, office werk; niet gamen, primair werken onder een linux OS
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een budget maar veel meer uitgeven dan wat ik hieronder heb bijeengezocht leek me overkill.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
twee monitoren en toetsenbord, muis, evt. nog een oude HDD (voor backups) en DVD speler installeren
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik wil een een behuizing met knoppen en aansluitingen aan de voorkant (niet bovenop) ivm plaatsing onder bureau.
32 GB is misschien aan de hoge kant, maar toch gekozen gezien de prijs
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
stil en zuinig is altijd meegenomen.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
passen de onderdelen die ik heb uitgezocht bij elkaar? Zijn er misschien betere alternatieven? Alvast bedankt voor de hulp.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600G Tray | € 125,02 | € 125,02 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte A520M DS3H | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Behuizingen | Chieftec LG-01B-OP | € 53,03 | € 53,03 |
| 1 | Processorkoeling | DeepCool AG400 | € 25,47 | € 25,47 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 400W | € 59,- | € 59,- |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 90,90 | € 90,90 |
| Totaal | € 483,22 | |||