Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

kamertemperatuur sensor gree flipprt op en neer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Anticky
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 14-11 23:11
Mijn vraag

Kamertemperatuur sensor gree (10 KW, halfjaar oud) flipprt op en neer met sprongen van 0.3 graden, dus van 20.5 naar 20.8 en terug. Dat zie ik op mijn muur display en op de app van Gree.

Wie heeft hier ook last van en/of weet hier raad mee?

Alle reacties

• Supergrover767
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 08-11 10:19
Ja zie ik ook, Hier dan bij een Olimpia Splendid Sherpa S1E monobloc maar is volgens anderen op dit forum hetzelfde met een andere sticker.

Die sensor is inderdaad heel wispelturig. Dat is eigenlijk iedere sensor maar de software filtert de ergste wisselingen er meestal wel uit vóór de weergave. Die moeite hebben ze bij Gree c.q. Olimpia niet genomen. Vraag me af waar ze wel de moeite voor hebben genomen dan....

Een heldere installatiehandleiding met verklaring van gebruikte en deels zelf verzonnen afkortingen ook niet en de aanstuurlogica wordt niet nader toegelicht waardoor het gewoon wild gokken is wat enkele belangrijke instellingen voor resultaat op zullen leveren. Helemaal i.c.m. die 'externe' interne optionele (standard) abiënte woonkamersensor. (ik snapte het ook niet meer).

• Anticky
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 14-11 23:11
Supergrover767 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 22:41:
Ja zie ik ook, Hier dan bij een Olimpia Splendid Sherpa S1E monobloc maar is volgens anderen op dit forum hetzelfde met een andere sticker.

Die sensor is inderdaad heel wispelturig. Dat is eigenlijk iedere sensor maar de software filtert de ergste wisselingen er meestal wel uit vóór de weergave. Die moeite hebben ze bij Gree c.q. Olimpia niet genomen. Vraag me af waar ze wel de moeite voor hebben genomen dan....

Een heldere installatiehandleiding met verklaring van gebruikte en deels zelf verzonnen afkortingen ook niet en de aanstuurlogica wordt niet nader toegelicht waardoor het gewoon wild gokken is wat enkele belangrijke instellingen voor resultaat op zullen leveren. Helemaal i.c.m. die 'externe' interne optionele (standard) abiënte woonkamersensor. (ik snapte het ook niet meer).
Ja inderdaad zelfde Spec's en manuals alleen de Gree 10KW is dan de 12KW, voor mij is het belangrijkste dat de temp voeler consequent werkt, dat lijkt het bij de Gree wel te doen.