Toon posts:

Nieuw spel kopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is tijd om weer eens wat zuur verdiende centen uit te geven aan een vers spel van de spellenboer...

Iemand een suggestie. Het laatste spel dat ik heb gekocht was Summoner, een regelrechte flop.... :(

Bij Dynabyte krjig je met een of ander pasje 10% korting op alle software, dus daar ben ik wel bereid een spel te kopen... altijd illigaal downloaden kan vast niet goed zijn voor de winstmarges van de software houses, alhoewel de spellen wijder verbreid worden en dus een grotere bekendheid vergaren :)

maarruh... een nieuw spel kopen... zegt het maar :)

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Kzou w88 tot December en doorsparen voor 2 spellen...Er komen een hoop toppertjes uit....Maaruh...
UTFS?! ;)

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Topicstarter
WTF = UTFS?

Fallout tacktics... zou dat een beetje de moeite waard zijn?

Verwijderd

UTFS = Use The Fucking Search

Tja, ik als fallout liefhebbeer van deel 1 en 2 ben zelf erg terleurgesteld over fallout tactics. Het heeft veel van zijn sfeer verloren en de gameplay lijkt gewoon niet helemaal goed in elkaar te zitten.

P.S: Ik vind het maar een beetje vreemd dat je aan ANDERE mensen moet vragen wat JIJ moet spelen? Welke spel iemand echt leuk vindt is echt per persoon verschillend.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Hij wil gewoon een tip van iemand voor een vette game die hij zelf nog niet kent... dan download ie de demo en koopt ie het spel.... of niet natuurlijk :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:06
Ff wachten op C&C: Renagade als je een C&C en FPS fan bent. Dat spel wordt wel vrij bruutjes volgens mij. Deus Ex 2 komt er ook aan. Soldier Of Fortune 2 is ook wel lekker. Return To Castle Wolvenstein moet ook wel geil zijn.
Als je een RTs fan bent is Emperor For Dune zeer aan te raden. Als je niet van 3D RTS games houd is op het moment RA2 nog de beste keus lijkt me.

Verwijderd

Topicstarter
juist..

Als ik zou surtsjen haddik dat al wel gedaan, bovendien wil ik een goed argument horen voor een spel. De meeste spellen die ik tot de dag van vandaag goed vind heb ik van andere te horen gekregen, zoals UT, BG2 en meer

Dus fallout Tacktics kan ik beter via illigale kanalen zoeken...

Severance dan.... lijkt me een behoorlijk cool spel

Verwijderd

Topicstarter
[quote]
Op woensdag 05 september 2001 14:50 schreef FallenAngel666 het volgende:
Ff wachten op C&C: Renagade als je een C&C en FPS fan bent. Dat spel wordt wel vrij bruutjes volgens mij. Deus Ex 2 komt er ook aan. Soldier Of Fortune 2 is ook wel lekker. Return To Castle Wolvenstein moet ook wel geil zijn.
[\quote]
Als je een RTs fan bent is Emperor For Dune zeer aan te raden. Als je niet van 3D RTS games houd is op het moment RA2 nog de beste keus lijkt me.
Emeror: Battle 4 Dune heb ik al van alt.chello.binaries alsk me niet vergis. Leuk spel, alleen jammer dat die vliegtuigjes m'n harvester tussen enemy units en worms neerdumpen.

RA2?

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op woensdag 05 september 2001 14:55 schreef Yoozd het volgende:

[..]

RA2?
Red Alert 2 (of Rocket Arena 2 voor quake 2 ;) )

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Kwistnix
  • Laatst online: 12:06
Aangezien ik het over RTS games had lijkt me het logisch dat RA2, Red Alert 2 betekend :)

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-01 13:47

Elroy

Zelda!!!

Gewoon nog effe wachten tot het spel unreal 2 uitkomt 8-)

Specs Computer

Verwijderd

Topicstarter
Keb al heel wat uurtjes aan E:b4D besteedt dus ik ga geen nieuwe RTS kopen, alhoewel Red Alert een hoog tofheidsgehalte heeft.

Een leuke shooter zoals Q3a en UT.

• Operations
  • Laatst online: 04-02 17:24
Binnen kort kan je red faction gaan kopen.

Voor argumenten:

Je kan de omgeving nu eindelijk vernielen.
Halflife gameplay bevalt me wel.

Tegen argumenten:

Die halflife gameplay is al weer een beetje aan het verouderen.

Dit zijn mijn voor- en tegenargumenten

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

• lolo_konijn
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-02 21:24

lolo_konijn

huppel de huppel

Als je UT al hebt probeer dan de infiltration mod eens.
www.planetunreal.com/infiltration

PS ja ik weet dat al mijn posts over infiltration gaan... :7

MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart

Pagina: 1