Mijn vraag
Onlangs ben ik eigenaar geworden van een IVA E-GO S4 elektrische scooter uit 02-08-2019 die een ander soort accu heeft dan de modellen eind 2019 (zie foto's). Graag wil ik de scooter iets harder laten gaan om wat gemakkelijker met het verkeer mee te kunnen rijden (van 45 km/u naar 54 km/u), bij de modellen na 2019 kan dit dus, maar helaas niet bij het model wat ik heb
. Volgens 2 nederlandse scooter verkopers (één IVA importeur èn één dealer) is het niet mogelijk om het model wat ik nu heb op te voeren via de software.
Op internet lees ik dat de sterkte van de accu de snelheid van de scooter bepaald. Is dat zo? Kan ik eventueel iets met de accu, of omvormer er tussen zetten om het vermogen te verhogen? Of iets anders?
Relevante software
- Ik weet niet welke software op de scooter zit
Heeft iemand verstand van of ervaring met dit soort issues?
:strip_exif()/f/image/aVND8y5B8dUOixaYal2jqfoY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ErHzyYGdlsE70WxKSuQn9g1o.jpg?f=fotoalbum_large)
Foto van internet van de aansluitingen:
Onlangs ben ik eigenaar geworden van een IVA E-GO S4 elektrische scooter uit 02-08-2019 die een ander soort accu heeft dan de modellen eind 2019 (zie foto's). Graag wil ik de scooter iets harder laten gaan om wat gemakkelijker met het verkeer mee te kunnen rijden (van 45 km/u naar 54 km/u), bij de modellen na 2019 kan dit dus, maar helaas niet bij het model wat ik heb
Op internet lees ik dat de sterkte van de accu de snelheid van de scooter bepaald. Is dat zo? Kan ik eventueel iets met de accu, of omvormer er tussen zetten om het vermogen te verhogen? Of iets anders?
Relevante software
- Ik weet niet welke software op de scooter zit
Heeft iemand verstand van of ervaring met dit soort issues?
:strip_exif()/f/image/aVND8y5B8dUOixaYal2jqfoY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ErHzyYGdlsE70WxKSuQn9g1o.jpg?f=fotoalbum_large)
Foto van internet van de aansluitingen:
:strip_exif()/f/image/Uqxj9jZ0yDwlWRN1uaK17kIQ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 11% gewijzigd door StefanVB op 12-10-2023 23:57 ]