Ik heb redelijk recent een ASUS EXPERTBOOK B1 aangekocht. En ervaar nu een probleem met het toetsenbord verlichting, namelijk dat ik deze enkel nog maar heel zachtjes aan aan zetten. Wanneer ik de laptop aanzet en de laptop dus net opstart is de toetsenbord verlichting wel op de juiste sterkte ook in de bios mode. Maar wanneer Windows is opgestart kan ik enkel de verlichting heel zacht aanzetten.
Vermoedelijk is dit probleem ontstaan na een Windows update. Ik heb contact gehad met asus en ze vertelden mij om de bios te updaten, de intel drivers te updaten,... uiteindelijk na al dit geprobeerd te hebben hadden ze nog 1 optie over, namelijk door middel van een systeemherstel. Maar ik vraag mij nu af of iemand nog een andere oplossing voor mij heeft?
Vermoedelijk is dit probleem ontstaan na een Windows update. Ik heb contact gehad met asus en ze vertelden mij om de bios te updaten, de intel drivers te updaten,... uiteindelijk na al dit geprobeerd te hebben hadden ze nog 1 optie over, namelijk door middel van een systeemherstel. Maar ik vraag mij nu af of iemand nog een andere oplossing voor mij heeft?