Toon posts:

AMD-VOEDING

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Moet ik alleen rekening houden dat er in de kast een 300 Watt voeding zit ..?

grtz drmz

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik zou ook letten op goede koelingsmogelijkheden, xtra casefans etcetera

Verwijderd

euhmm..nee. niet echt.

300 watt is zoiezo "goed" maar het wil ook nog wel eens helpen dat het een "goeie" 300 watt voeding is.. Dat zijn meestal de voedingen die geleverd worden in kasten van Aopen, chieftec, Antec enzo... de goedkopere kasten (onder de 150 piek zeg maar) hebben "soms" wel een 300 watt voeding maar die kun je meer als "sterke" 250 watt voeding neerzetten dan daadwerkelijk 300 watt.

Succes.

Verwijderd

Nee, je moet kijken of het een AMD certifeid voeding is. kan je zien via www.amd.com

Ligt er aan, mijn AMD Duron 600 @ 1000 staat gewoon te draaien van een 235 Watt voeding.. :) dus niet perse 300 W nodig. zit verder dan ook weinig in hoor :)

Verwijderd

Voldoende plaats is ook wel handig...
En ook dat de voeding boven het moederbord zit en niet ernaast...

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 18:01

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Het is toch zo dat er bij het gebruik van een zware videokaart (GF2 GTS/ GF3)een zwaardere voeding nodig is.(min. 300 Watt)

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Aan te raden: JA
nodig: neuh

Hangt echt een beetje van je voeding af (kwaliteit)

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:30
Ligt er natuurlijk ook aan wat je er verder in wil hangen.

Als je er 3 HD's, 1 bakker, 1 dvd-speler en xtra koeling enz enz aan wil hangen is een betere 300 watt of meer natuurlijk wel aan te raden (8>

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-08 18:54
Ik heb een 235 watt voeding en dat werkt perfect, zie specs in m'n sig...

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:26

Predator

Suffers from split brain

Hangt er vanaf wat je er wil inhangen :)

Maar om even op je vraag te antwoorden: dat het een AMD is maakt niks uit voor je voeding hoor ( dat was je vraag dacht ik )

natuurlijk vreet een AMD cpu nogal wat stroom.
Met een ZEER goeie 250Watt voeding lukt dat ook wel maar neem toch maar 300Watt

want een mindere 300Watt zal nog steeds genoeg trekken ( tenzij je 4HD's en 2 branders in gooit )

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Ligt er echt totaal aan wat voor voeding. Sommige mensen hebben gewoon genoeg aan een zeer goede 250 Watt en die hebben gewoon 2 HD's, GeForce, 1000MHz T-Bird en nog 4 PCI sloten in gebruik en het draait perfect. Sommige zitten te klagen met problemen als ze een 250 Watt hebben en ze hebben toch heel wat minder in hun systeem hangen. Verder heeft A-Open wel goede kwaliteit voedingen, maar Enermax is nog effe iets beter voor de Wattage en de oren :9 .
Pagina: 1