Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:52

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W2pJeUTpHdak9_aL4I1fXPE9ybU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/o1MgiYhp5sK2j1bwWeCsUUQ7.webp?f=user_large

Klopjacht - Hunted België

Het ultieme, razend spannende en zenuwslopende kat- en muisspel. Kan je in België van de ene op de andere dag volledig van de radar verdwijnen?

Twaalf kandidaten moeten zeventien dagen lang uit handen proberen te blijven van een team ervaren opsporingsdeskundigen. Wat volgt is een spannend kat-en-muisspel tussen kandidaten en speurders. Axel Daeseleire stuurt de kandidaten op de vlucht en kijkt mee over de schouders van het opsporingsteam.

https://www.goplay.be/klopjacht
https://www.npostart.nl/k...nted-belgie/VPWON_1349904

[ Voor 199% gewijzigd door tweakduke op 31-10-2023 09:32 ]

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-06 13:28
Gisteren weer een nieuwe aflevering van Klopjacht. Het blijft wel opvallend hoeveel van de deelnemers denken dat een bepaalde contactpersoon toch wel niet onder de tap zal staan. Dat telefoontje van die twee dames hadden ze gewoon echt niet mogen doen.

Dat onze vrolijke cafe-gangers gepakt zijn is niet zo verwonderlijk. Ook daar het onderschatten van wie gevolgd worden, maar sowieso waren die voor mijn gevoel iets te ongeorganiseerd om het einde te gaan halen. Maar eerlijk is eerlijk: ze zijn wel verder gekomen dan ik had verwacht. En het was wel leuke TV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:17

Crazy D

I think we should take a look.

Kroesss schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 09:30:
Gisteren weer een nieuwe aflevering van Klopjacht. Het blijft wel opvallend hoeveel van de deelnemers denken dat een bepaalde contactpersoon toch wel niet onder de tap zal staan. Dat telefoontje van die twee dames hadden ze gewoon echt niet mogen doen.

Dat onze vrolijke cafe-gangers gepakt zijn is niet zo verwonderlijk. Ook daar het onderschatten van wie gevolgd worden, maar sowieso waren die voor mijn gevoel iets te ongeorganiseerd om het einde te gaan halen. Maar eerlijk is eerlijk: ze zijn wel verder gekomen dan ik had verwacht. En het was wel leuke TV :)
Die bleven continue in hun eigen netwerk. Die dames vond ik meevallen, dat was toch het netwerk van de collega's van haar man of zo? Was iig iets verder weg dan directe vrienden en bekenden. Maar het is wel weer, het zit toch teveel in of vlak bij het eigen netwerk. Het is blijkbaar toch moeilijk om volledig buiten je eigen bekenden te vertoeven (lijkt mij ook lastig hoor, daar niet van, bij vreemden aankloppen voor slaapplekken en vervoer en zo).

Dat stelletje dat gaat slapen op hun trouwlocatie.. 8)7 :o Zolang de hunters niet zeker weten waar die bus precies vandaan komt waar ze moeten op moeten stappen, op zich nog wel veilig, maar zodra de hunters doorhebben waar die lokatie is, is het niet zo moeilijk om die trouwlocatie te vinden (ze zullen ongetwijfeld uitgebreid op Facebook en insta en zo daarover gepost hebben). Als die daar gepakt worden hebben ze echt een kut huwelijk over 2 maanden (nou ja technisch gesproken geen kut huwelijk want het is een homo stel), vind het wel leuke gasten trouwens. Die zouden best nog weleens heel ver kunnen komen, ze zijn niet bijster opvallend, niet teveel rare fratsen. Maar wel slim, zoals meerdere mensen op pad sturen om die boodschap die vanaf de boot werd omgeroepen te beluisteren.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
Crazy D schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 15:28:
[...]

Die bleven continue in hun eigen netwerk. Die dames vond ik meevallen, dat was toch het netwerk van de collega's van haar man of zo? Was iig iets verder weg dan directe vrienden en bekenden. Maar het is wel weer, het zit toch teveel in of vlak bij het eigen netwerk. Het is blijkbaar toch moeilijk om volledig buiten je eigen bekenden te vertoeven (lijkt mij ook lastig hoor, daar niet van, bij vreemden aankloppen voor slaapplekken en vervoer en zo).

Dat stelletje dat gaat slapen op hun trouwlocatie.. 8)7 :o Zolang de hunters niet zeker weten waar die bus precies vandaan komt waar ze moeten op moeten stappen, op zich nog wel veilig, maar zodra de hunters doorhebben waar die lokatie is, is het niet zo moeilijk om die trouwlocatie te vinden (ze zullen ongetwijfeld uitgebreid op Facebook en insta en zo daarover gepost hebben). Als die daar gepakt worden hebben ze echt een kut huwelijk over 2 maanden (nou ja technisch gesproken geen kut huwelijk want het is een homo stel), vind het wel leuke gasten trouwens. Die zouden best nog weleens heel ver kunnen komen, ze zijn niet bijster opvallend, niet teveel rare fratsen. Maar wel slim, zoals meerdere mensen op pad sturen om die boodschap die vanaf de boot werd omgeroepen te beluisteren.
Eens. Op TV komen ze een beetje rommelig over, maar qua organisatie doen ze het zeker niet verkeerd.

De hunters weten de locaties van die bus trouwens wel nu. Dat hebben die 2 dames in hun telefoongesprek namelijk besproken (inclusief op- en afstaphaltes en vertrektijd), en dat complete gesprek hebben de hunters netjes via hun tap binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Kroesss schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 15:36:
[...]

Eens. Op TV komen ze een beetje rommelig over, maar qua organisatie doen ze het zeker niet verkeerd.

De hunters weten de locaties van die bus trouwens wel nu. Dat hebben die 2 dames in hun telefoongesprek namelijk besproken, en dat complete gesprek hebben de hunters netjes via hun tap binnen gekregen.
Ja maar waren alle bussen op dezelfde lokatie? Ik dacht (maar kan aan mijn gesteldheid gelegen hebben) dat ze niet allemaal hetzelfde vertrekpunt hadden?

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
Crazy D schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 15:36:
[...]

Ja maar waren alle bussen op dezelfde lokatie? Ik dacht (maar kan aan mijn gesteldheid gelegen hebben) dat ze niet allemaal hetzelfde vertrekpunt hadden?
Oh, dat zou kunnen. Dan ben ik daar niet scherp geweest.

Ze hebben inderdaad wel allemaal een eigen locatie gehad bij het ophalen van die enveloppe, dus misschien wel inderdaad. Maar tegelijkertijd was het rondvaartbootje wat (volgens mij voor de normale mensen irritant hard) het level 2-wachtwoord rondbazuinde wel weer voor iedereen op dezelfde plek.

We gaan het afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 22:26
Het is mij ook nog niet duidelijk of elk stel op dezelfde bus moet zijn, of dat ieder op een verschillende lijn moet zijn. We zullen het gaan zien.

Wel ook jammer van cafe-duo dat ze dat briefje nog bewaard hadden...

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
@Crazy D Je had dus gelijk, ieder stel had zijn eigen buslijn. Dat is dan wel weer lekker, want die dames hadden geen schijn van kans. Ook al waren ze daadwerkelijk aan de goede kant van de straat geweest. Hoe je dat voor elkaar krijgt snap ik trouwens echt niet, maar dat maakt nu ook niet meer uit.

Die twee jongens zitten ze nu wel vlak op de hielen. Beetje dezelfde methode die Selmar ook wel vaker gebruikt, kijken welke nummers op een zendmast aanstralen buiten de nummers die hier vaker op aanstralen. Wat dat betreft geef ik de twee meiden meer kans.

Wat ik wel goed vind is dat de URL van de twee opgepakte dames snel genoeg was uitgeschakeld zodat de hunters geen verdere info kunnen krijgen. Hoewel ze op dat moment alleen nog maar een nietszeggend filmpje te zien hadden gekregen met de aankondiging dat meer info volgt (waarna de pagina dus alsnog zou zijn afgesloten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Ja dat van die Url vind ik ook top, anders zou serieus flink moeilijker worden.

Vond de buslijnen wel leuk bedacht. Wel slim om uit te zoeken welke buslijnen er daadwerkelijk rijden, blijkbaar die dag een feestdag. Want 6 buslijnen is een stuk makkelijker dan de 70 die er normaal zouden rijden. Die vrouwen waren natuurlijk ook wel kneuzen 1e klas om alles zo in detail via een gewone telefoonlijn te bespreken. Echt, kijken de deelnemers niet naar eerdere seizoenen of zo? Sowieso niet (gewoon niet!) dingen bespreken via normale telefoon, pak FaceTime of whatsapp audio of zo. Maar niet bellen, en al helemaal niet zoveel details...

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
Precies dat inderdaad. Maar ook nog eens aan de verkeerde kant van de weg gaan staan wachten op de bus. Dan heb je je ook gewoon niet goed genoeg voorbereid. Als ze er gewoon hadden gestaan was het 99% zeker ook niet gelukt door hun actie met het telefoongesprek, maar nu ze zo de weg over moesten rennen was het wel heel extreem duidelijk.

Ook wel bijzonder dat ze allemaal zelf die sleutel wilden komen scannen. De eerste handlanger van de opgepakte dames had al gewoon een foto gemaakt, waarom wil je dan nog steeds per se persoonlijk een foto gaan maken in die bus? Maar ze deden het dus allemaal, misschien was het een spelregel die wij als kijker niet hebben meegekregen ofzo, maar vond het niet logisch. Hetzelfde geldt trouwens ook voor de info die een paar afleveringen terug via het rondvarende bootje werd verspreid. Ik had echt mensen ingeschakeld die voor mij zouden gaan kijken en het een uurtje later aan mij doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Kroesss schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 10:57:
Precies dat inderdaad. Maar ook nog eens aan de verkeerde kant van de weg gaan staan wachten op de bus. Dan heb je je ook gewoon niet goed genoeg voorbereid. Als ze er gewoon hadden gestaan was het 99% zeker ook niet gelukt door hun actie met het telefoongesprek, maar nu ze zo de weg over moesten rennen was het wel heel extreem duidelijk.

Ook wel bijzonder dat ze allemaal zelf die sleutel wilden komen scannen. De eerste handlanger van de opgepakte dames had al gewoon een foto gemaakt, waarom wil je dan nog steeds per se persoonlijk een foto gaan maken in die bus? Maar ze deden het dus allemaal, misschien was het een spelregel die wij als kijker niet hebben meegekregen ofzo, maar vond het niet logisch. Hetzelfde geldt trouwens ook voor de info die een paar afleveringen terug via het rondvarende bootje werd verspreid. Ik had echt mensen ingeschakeld die voor mij zouden gaan kijken en het een uurtje later aan mij doorgeven.
Dat was idd misschien de opdracht, dat ze echt zelf zouden moeten gaan kijken. Maar dan had ik misschien wel genoeg mensen proberen op te trommelen om bij 6 bushaltes of in te stappen, allemaal petje op, en dan met z'n allen bij halte 7 die code scannen en dan tegelijk de bus uitlopen. Zoiets dergelijks. Iig meer verwarring zaaien. Makkelijk bedenken natuurlijk, vanaf de bank :P

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Kroesss schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 07:59:
@Crazy D Die twee jongens zitten ze nu wel vlak op de hielen. Beetje dezelfde methode die Selmar ook wel vaker gebruikt, kijken welke nummers op een zendmast aanstralen buiten de nummers die hier vaker op aanstralen. Wat dat betreft geef ik de twee meiden meer kans.
Volgens mij hadden ze nog wel meer nummers kunnen schrappen als ze hadden gekeken welke nummers niet een half uur ervoor/erna contact hadden met deze zendmast. Daarnaast zou ik verwachten dat eerder op de route een of meerdere andere masten aangestraald zouden worden waardoor je ook een hoop nummers kunt schrappen.

Ik ben ook wel benieuwd hoe de spelleiding met twee lijsten van nummers komt en ook zorgt dat die eventueel relevant zijn als de speurders op een verkeerd nummer duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

_superboer_ schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:21:
[...]

Volgens mij hadden ze nog wel meer nummers kunnen schrappen als ze hadden gekeken welke nummers niet een half uur ervoor/erna contact hadden met deze zendmast. Daarnaast zou ik verwachten dat eerder op de route een of meerdere andere masten aangestraald zouden worden waardoor je ook een hoop nummers kunt schrappen.

Ik ben ook wel benieuwd hoe de spelleiding met twee lijsten van nummers komt en ook zorgt dat die eventueel relevant zijn als de speurders op een verkeerd nummer duiken.
Het wordt natuurlijk gesimuleerd, en om uit 2 lijsten de verschillen te halen, is ook maar paar minuten werk. Dus het kan best zijn dat ze in werkelijkheid een paar nummers kregen (zoek een bedrijfje op dat er zit bijvoorbeeld) en dan op 1 van de lijsten het nummer van die vrouw. Gaat er vooral om dat ze middelen gebruiken die ook in werkelijkheid gebruikt worden, en de slimmigheid van de hunters om op die manier achter nummers aan te komen.

Wat dus ook aantoont: probeer locals te vinden die vaak op die plaatsen komen (makkelijk, van achter de eettafel om dit zo te bedenken :P) want had die vrouw daar gewoond, was haar nummer niet opgevallen :D

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgwj1983
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15:39
In aflevering 3 zijn ze in Leuven om wat af te halen. Leuven heeft 102.000 inwoners en ze krijgen precies de juiste beelden binnen 😂😂😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

hgwj1983 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:21:
In aflevering 3 zijn ze in Leuven om wat af te halen. Leuven heeft 102.000 inwoners en ze krijgen precies de juiste beelden binnen 😂😂😂😂
Je weet hoe het programma werkt? En dat er soms ook wat geknipt wordt? Selmar heeft in NL al weleens aangegeven dat het soms een paar uur duurt voordat zij iets door krijgen, en dat het in de montage lijkt alsof het zo goed als Iive is.

Het einde nadert... begint spannend te worden! Lekker dat die buurman gewoon zegt "ja, de buurman vroeg of hij onze auto even kon lenen". En bedankt he 8)7 Echt door het oog van de naald gekropen die gasten.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
Ja, daar verbaasde ik mij ook over. Dat was nota bene nog afgesproken, in ieder geval met die vent die reed. En dan bij de eerste de beste vraag gelijk zeggen welke auto ze geleend hebben...

Maar ik moet wel zeggen dat ik ze daarna niet zo heel handig vond. Ik snap dat je zo veel mogelijk mensen bij het extractiepunt wil hebben omdat het dan voor de hunters echt moeilijker wordt, maar zij waren gewoon het hele plan via Whatsapp naar iedereen aan het sturen, en ook nog expliciet erbij dat ze het verder moesten vertellen om nog meer mensen te krijgen. Dan ligt je plan dus op straat, en krijg je wat er aan het eind van de aflevering gebeurde.

Sowieso is via Whatsapp vertellen een risico. Als ze via een QR-code op een telefoon van een bekende meelezen ben je ook al gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Je zou willen weten over welke mogelijke extractiepunten de speurders beschikken.
Daarover dan door bekenden, bv via Whatsapp gesprekken, zaadjes laten planten...
En dan op verschillende punten meerdere mensen loslaten (al dan niet met bivakmutsen - :X vind ik eigenlijk een slechte keuze) en naar een bepaald punt laten gaan rennen ofzo
Lekker op verschillende punten verwarring zaaien voor de hunters :D

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Chillz schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 10:01:
Je zou willen weten over welke mogelijke extractiepunten de speurders beschikken.
Daarover dan door bekenden, bv via Whatsapp gesprekken, zaadjes laten planten...
En dan op verschillende punten meerdere mensen loslaten (al dan niet met bivakmutsen - :X vind ik eigenlijk een slechte keuze) en naar een bepaald punt laten gaan rennen ofzo
Lekker op verschillende punten verwarring zaaien voor de hunters :D
In Hunted NL heeft een team iets in die richting gedaan (voor afleiding gezorgd). Dat was erg vermakelijk. En volgens mij was er een paar seizoenen geleden een team dat met wat extra helpers richting extractiepunt kwamen, redelijk gelijk gekleed.

Bivakmutsen is dan misschien iets too much....

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
De laatste aflevering is geweest, staat online.
Mooie afsluiter :)

Ik vroeg me vorige week nog af hoe ze een hele aflevering zouden gaan vullen met alleen nog de laatste dag van de vlucht, maar dat is goed gelukt!

- Jasper en Brieux zullen vast wel echt balen. Zeker als ze de beelden zien. Zo dicht bij het eind en dan er achter komen dat iemand (waarschijnlijk nog een insider ook) je plek verraden heeft…
- Die meiden hebben het gewoon goed gedaan. Paar keer goed weggekomen, verder buiten beeld, en een goede actie om door de extractie te komen.
- Afsluiten met wat terugblikken en gesprekjes is een leuk eind.
- Ook daar kom je nog dingen te weten; zoals die gast die nog van alles in de planning had, maar helaas nooit zo ver is gekomen :D

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Chillz schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 12:48:
De laatste aflevering is geweest, staat online.
Mooie afsluiter :)

Ik vroeg me vorige week nog af hoe ze een hele aflevering zouden gaan vullen met alleen nog de laatste dag van de vlucht, maar dat is goed gelukt!

- Jasper en Brieux zullen vast wel echt balen. Zeker als ze de beelden zien. Zo dicht bij het eind en dan er achter komen dat iemand (waarschijnlijk nog een insider ook) je plek verraden heeft…
- Die meiden hebben het gewoon goed gedaan. Paar keer goed weggekomen, verder buiten beeld, en een goede actie om door de extractie te komen.
- Afsluiten met wat terugblikken en gesprekjes is een leuk eind.
- Ook daar kom je nog dingen te weten; zoals die gast die nog van alles in de planning had, maar helaas nooit zo ver is gekomen :D
Leuke aflevering idd. Maar die 2 gasten, als ze gewoon zsm bij iemand naar binnen waren gegaan hadden ze nog een kans gehad. Maar door rond te blijven lopen, terwijl je weet dat de speurders er rondrijden was er gewoon om vragen. Had het busje halen misschien nog lastig geweest maar goed. Leuk seizoen!

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
Heel leuk seizoen inderdaad, en een mooie actie op het eind van de dames. De heren hadden min of meer hetzelfde plan gehad, dat was wel helemaal mooi geweest natuurlijk als je 2 van zulke groepen door elkaar had lopen op het extractiepunt :)

Het grote verschil tussen de 2 stellen is dan toch geweest dat de heren in de vorige aflevering gewoon iedereen die ze kenden maar zaten te appen me hun exacte plan, en dat ook door de onbekende sommelier waar ze bij in huis zaten lieten doen. Dat is (zoals ook wel bleek) te veel en te gevaarlijk. De dames hadden dat bij hun moeder neergelegd die waarschijnlijk een heel stuk selectiever was in wie ze het wel en niet vertelde. Alsnog een risico, maar wel een heel stuk kleiner.

Wat ik ook wel mooi vond is dat de productie in het laatste uur dus schijnbaar regelmatig mogelijke extractie-voertuigen liet verschijnen en weer vertrekken zoals de motoren, busjes en ook nog een boot. Dan is het voor de hunters nog steeds lastig, ondanks dat ze dus uiteindelijk nog net op tijd de exacte locatie hadden achterhaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Kroesss schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 08:10:
Wat ik ook wel mooi vond is dat de productie in het laatste uur dus schijnbaar regelmatig mogelijke extractie-voertuigen liet verschijnen en weer vertrekken zoals de motoren, busjes en ook nog een boot. Dan is het voor de hunters nog steeds lastig, ondanks dat ze dus uiteindelijk nog net op tijd de exacte locatie hadden achterhaald.
Ja dat was idd een leuke extra twist. Dan hebben de hunters, ondanks dat zet de lokatie precies weten, nog steeds een uitdaging hoe en wat precies (maar, de deelnemers wisten toch ook niet zeker dat het een busje op het plein zou zijn? Enkel een "voertuig" dacht ik).

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
Crazy D schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 08:18:
[...]

Ja dat was idd een leuke extra twist. Dan hebben de hunters, ondanks dat zet de lokatie precies weten, nog steeds een uitdaging hoe en wat precies (maar, de deelnemers wisten toch ook niet zeker dat het een busje op het plein zou zijn? Enkel een "voertuig" dacht ik).
Ja, klopt. Dat zeiden die dames ook nog toen ze bij hun groep met helpers aankwamen.

Eerlijk gezegd had ik na de aflevering van vorige week al wel ingezet op een auto/bus/motor. De coördinaten lagen echt heel duidelijk op het plein namelijk, waardoor een boot het niet gaat worden, en de bebouwing daar was veel te dicht om er met een helikopter naar toe te gaan. Maar goed, dat is natuurlijk makkelijk geredeneerd vanaf de bank, als kandidaat wil je meer zekerheid voordat je opties gaat uitsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Kroesss schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 08:29:
[...]

Ja, klopt. Dat zeiden die dames ook nog toen ze bij hun groep met helpers aankwamen.

Eerlijk gezegd had ik na de aflevering van vorige week al wel ingezet op een auto/bus/motor. De coördinaten lagen echt heel duidelijk op het plein namelijk, waardoor een boot het niet gaat worden, en de bebouwing daar was veel te dicht om er met een helikopter naar toe te gaan. Maar goed, dat is natuurlijk makkelijk geredeneerd vanaf de bank, als kandidaat wil je meer zekerheid voordat je opties gaat uitsluiten.
Voor een boot zou centrum Hasselt niet de meest logische zijn, dan zou je wat noordelijker in Hasselt gaan zitten. Dus een auto was idd wel logisch.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
Crazy D schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 21:03:
[...]

Voor een boot zou centrum Hasselt niet de meest logische zijn, dan zou je wat noordelijker in Hasselt gaan zitten. Dus een auto was idd wel logisch.
Nou ja, het was wel een haven. Ze hebben heel wat boten afgelopen om te checken of er al voortvluchtigen zaten in de laatste uren voor de extractie. Dat je misschien heel ver over het water zou moeten met alle risico's op oppakken van dien is een ander verhaal, en dat gaat in het geval van een TV-programma niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Als de coordinaten echt midden op het plein uitkwamen, dan had het wel vervelend geweest voor de voortvluchtigen als ze vanaf daar eerst nog naar het water en op een boot hadden moeten komen.
Auto was het meest voor de hand liggend nu, inderdaad

Paar seizoenen terug in NL was er zo'n situatie. Dat ze vanaf een dijk naar een boot moesten komen, maar die boot lag wel tig meter van de kant, waardoor ze eerst een heel stuk door ondiep water moesten 'rennen'... dat gaf de Hunters toen echt een voordeel om ze toch nog te pakken te krijgen, ondanks dat ze op de juiste tijd op de juiste plek waren.

[ Voor 4% gewijzigd door Chillz op 02-11-2023 16:36 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tszcheetah
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Voor wie niet met al teveel omwegen in Nederland seizoen 2 wil terugkijken: dat staat nu ook op NPO Start. Nu nog alleen aflevering 1, met NPO Plus kun je het hele seizoen al kijken.
Pagina: 1