Synology DS923+ upgraden

Pagina: 1
Acties:
  • 1.172 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwabber
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22:46
Beste allen,

Sinds een paar weken ben ik de gelukkig eigenaar van bovenstaande NAS. Super leuk, maar ik wil hem niet stock laten en hem lekker gaan upgraden.

Naast de 10GBe uitbreiding wil ik hem ook voorzien van extra ram en SSD cache. Daar ga ik niet de officiële Synology hardware voor gebruiken, want die is heel duur.

Nu kan ik natuurlijk het eerste beste compatibele setje van Amazon halen, maar voordat ik dat doe vroeg ik me af of er hier Tweakers zijn die goede ervaringen hebben met een bepaald merk RAM en SSD of juist helemaal niet...

Alvast bedankt!
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-04 20:27

job

Ik denk dat je hier voldoende opties kan vinden vwb geheugen: [Synology] Geheugen upgrade ervaringen per model

Voor opslag (ook cache) kan je bij synology zien welke gegarandeerd werken: https://www.synology.com/en-uk/compatibility

[ Voor 22% gewijzigd door job op 11-10-2023 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwabber
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22:46
@job dat topic had ik nog niet gezien, dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:28

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Waarschijnlijk omdat je niet op de juiste plek kijkt. Dit is Processors, Moederborden of Geheugen, en jij een storage device upgraden.

Die worden besproken in Opslag en back-up

Normaliter zou ik verplaatsen, maar in dit geval staat er al zoveel in [Synology] Geheugen upgrade ervaringen per model dat dit topic dicht kan.

Mocht je daar niet uitkomen, dan kun je rustig een topic (in OB) voor wat er nog onduidelijk is.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.