Sinds vandaag ben ik in het bezit van de nieuwe besturingssysteem windows XP. Mijn vorige OS(W98)heb ik niet verwijderd omdat de meeste progs die ik nog nodig heb XP niet ondersteunen. Echter zit er wel een driver bij Windows XP voor mijn HP Deskjet 720C. Na het installeren van de Driver wil de printer nog steeds niets printen. Krijg steeds een of ander error. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
misschien wel handig om te vertellen welke melding je precies krijgt.. heb je de drivers bij hp al gedowned ?
Ik zou het doen!
Om de deskjet 720 c aan de praat te krijgen, moet je de drivers gebruiken voor Win2k, maar veel mogelijkheden gaan verloren bij het gebruik van een ander besturingssysteem dan w98 daar alleen dit besturingssysteem de bidirectionele mogelijkheden van deze printer ondersteund. Dus ook de mogelijkheid om nieuwe printkopen uit te lijnen werkt niet meer.... Het is jammer genoeg een algemeen verschijnsel bij HP om ondanks het feit dat ze een van de grootste fabrikanten zijn, een zeer slechte service te geven wat betreft drivers. Het heeft bijvoorbeeld bijna een jaar geduurd voor de drivers voor de Scanjet 4200 C beschikbaar waren en die kon je dan ook enkel (gratis) laten opsturen vanuit Ierland na telefonisch contact....
Tevens staat HP er om gekend drivers te maken die ervanuitgaan dat de gemiddelde user een idioot is..
Nee dank je geen HP graag
Tevens staat HP er om gekend drivers te maken die ervanuitgaan dat de gemiddelde user een idioot is..
Religion is Opium for the Masses
Bedankt Hoholi 
Als ik naar de thread van G3R10 kijk, dan blijkt toch dat meer mensen problemen hebben met hun printers en XP. Ik ben naar de site van HP geweest, maar er zijn geen Drivers te vinden voor Windows2000. Er staat wel eentje van W Me.
De foutmelding geef ik iets later, omdat ik nu W XP niet kan opstarten. Zit namelijk iets te downl. in W98.
Is het misschien ook een idee om HP op de hoogte stellen van hun slechte service op het gebied van Drivers?
Als ik naar de thread van G3R10 kijk, dan blijkt toch dat meer mensen problemen hebben met hun printers en XP. Ik ben naar de site van HP geweest, maar er zijn geen Drivers te vinden voor Windows2000. Er staat wel eentje van W Me.
De foutmelding geef ik iets later, omdat ik nu W XP niet kan opstarten. Zit namelijk iets te downl. in W98.
Is het misschien ook een idee om HP op de hoogte stellen van hun slechte service op het gebied van Drivers?
Verwijderd
Ik heb ook een hp 720c en die doet het perfect!! Na de installatie vraagt ie om drivers. Dan moet je hem gewoon laten zoeken en dat vindt ie zelf wel drivers. (van winxp) En hij doet het dan!!! Als het goed is....
grtzzzz, Peter
grtzzzz, Peter
hier ook win xp en deskjet 720c werkt zonder problemen, je kan natuurlijk ook de win 2000 driver proberen.(8>
bij myn hpdj 850c kan ik wel alle bidirect mogelijkheden geburiken
koppen uitlijnen etc.
koppen uitlijnen etc.
Op woensdag 05 september 2001 15:20 schreef Hoholi het volgende:
Om de deskjet 720 c aan de praat te krijgen, moet je de drivers gebruiken voor Win2k, maar veel mogelijkheden gaan verloren bij het gebruik van een ander besturingssysteem dan w98 daar alleen dit besturingssysteem de bidirectionele mogelijkheden van deze printer ondersteund. Dus ook de mogelijkheid om nieuwe printkopen uit te lijnen werkt niet meer.... Het is jammer genoeg een algemeen verschijnsel bij HP om ondanks het feit dat ze een van de grootste fabrikanten zijn, een zeer slechte service te geven wat betreft drivers. Het heeft bijvoorbeeld bijna een jaar geduurd voor de drivers voor de Scanjet 4200 C beschikbaar waren en die kon je dan ook enkel (gratis) laten opsturen vanuit Ierland na telefonisch contact....
Ik krijg de volgende foutmelding:
ECP Printer Port (LPT3)
This device is disabled because the firmware of the device did not give it the required resources.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Komt dit omdat de printer al bezet is door W98?
ECP Printer Port (LPT3)
This device is disabled because the firmware of the device did not give it the required resources.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Komt dit omdat de printer al bezet is door W98?
mijn Hp930c is gewoon plug&play met USb
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
M'n Soundblaster werkt ook PnP in XP, wat heeft ie hier nou aan, aan zo'n gigantisch onzinnige opmerking.Op vrijdag 07 september 2001 21:50 schreef funkflex het volgende:
mijn Hp930c is gewoon plug&play met USb
LPT3? Heb je er 2 extra printerpoorten inzitten of zo? Als dit niet het geval is, dan zit de printer waarschijnlijk op LPT1. Stel de driver daar maar eens op in.Op vrijdag 07 september 2001 18:29 schreef Wolverine het volgende:
Ik krijg de volgende foutmelding:
ECP Printer Port (LPT3)
Pagina: 1